Odpověď jednotlivá

10. 6. 2011
Předmět: Pracovnice informační kacenláře
Dotaz: Dobrý den,mám připomínky k pracovnici informační kanceláře,je na občany nepříjemná,křičí a nadává tak že je slyšet na chodbě.Byl jsem na Vašem úřadu podvakrát v rozmezí dvou týdnů(naposledy tento čtvrtek 9.6.)a pokaždé,když jsem šel okolo informační kanceláře jsem slyšel samé nadávky,ke mě také byla nepříjemná,ne moc ochotná.Vím,že tam sedí pracovnice dvě,toto se netýká té starší paní.Jen se divím,že zaměstnáváte takové pracovnice.Snad napotřetí budu mít větší štěstí na příjemnější pracovnici.
Odpověď (tajemník):
Dobrý den, mrzí mě, že jste se setkal s takovým jednáním, které v žádném případě není obvyklé ani přijatelné. Všichni zaměstnanci jsou vedeni ke vstřícnému, ochotnému a profesionálnímu přístupu ke klientům. Referentky, které se v informační kanceláři střídají, byly důrazně upozorněny na své povinnosti v jednání a vstřícném přístupu k vyřizování záležitostí veřejnosti. Věřím, že obdobná situace se již nebude opakovat a děkuji za Vaši připomínku.