Odpověď jednotlivá

26. 2. 2017
Předmět: Pochvala
Dotaz: V novinách jsem se dočetla o tom, že klienti ohodnotili Vaše úředníky na výbornou.Je to Vaše zásluha a Vaše vizitka, že je dobře vedete ke kvalitní práci.A samozřejmě je to zásluha i každého vašeho jednotlivce, který u Vás pracuje.To není zásluha vedení, ty tu práci za ně neudělají.Ti nevytváří tu nejdůležitější každodenní práci s klienty.To musejí udělat především ti řadoví obyčejní zaměstnanci,těm patří především poděkování.Píši to proto, že jsem spokojena s Vaší prací.Děkuji.
Odpověď (kancelář tajemnice):
Dobrý den,
děkuji za uznání a potvrzení správnosti cesty za kvalitou, na kterou jsme se vydali před 8 lety. Každá firma i úřad je především o kvalitních a motivovaných lidech. Rád jim vaši pochvalu budu tlumočit a věřím, že jim udělá radost, tak jako mě. Děkujeme a budeme se snažit i nadále.
Jan Havlík-tajemník MěÚ