Odpověď jednotlivá

19. 12. 2017
Předmět: Připomínky k MHD
Dotaz: Už mě nebaví číst stále stejné dotazy a připomínky k MHD (a zřejmě od stále stejných pisatelů). Jsou nekonkrétní, silně subjektivní a nic nového nepřináší, jen web zanáší balastem a vás také zbytečně vytěžují. Nebylo by vhodné je přímo přesměrovávat tam, kde se problém řeší (pravděpodobně mhd@zdarns.cz)? Věřím, že při sestavování jízdních řádů se přihlíží k vytíženosti linek a jiným získaným statistickým a sociologickým údajům.
Přeji hezký den!
Odpověď (odbor komunálních služeb):
Vážený pane,
při zpracování změn v MHD se kromě jiného vycházelo i ze sčítání cestujících ve vozidlech, úpravy jízdních řádů probíhaly i podle údajů poskytnutých dopravcem ohledně využívání jednotlivých zastávek apod.
Neuvažujeme o přesměrování dotazů z dotazovny jinam, a to dotazů jakéhokoliv tématu. V dotazovně neodpovídáme pouze na dotazy, které nesplní její podmínky pro uveřejnění.
S pozdravem
Ing. Dana Wurzelová
vedoucí odboru komunálních služeb