Odpověď jednotlivá

31. 1. 2018
Předmět: Velká spokojenost
Dotaz: Dobrý den - v záplavě dotazů/nedotazů na MHD (které už mě fakt nebaví a věřím, že už ani nikoho na MěÚ), bych chtěl poděkovat a pochválit pracovníky MěÚ ZR za jejich ochotu a vstřícnost. Dnes (31.1.) jsem během 15 min. vyřídil na doslova pár metrech veškeré záležitosti, které byly spojeny s evidencí obyvatel, výpisu na Czech pointu i při poplatku za psa. Vyřiďte prosím mé poděkování. Opravdu vše bylo profesionální, bez čekání a s úsměvem. Super! Občas napíšu kritiku, ale tentokrát palec nahoru!
Odpověď (úsek tajemníka a správy MěÚ):
Dobrý den pane Blažíčku,
jsem velmi rád a děkuji, že vedle kritiky věcí, které můžeme ovlivnit jen částečně, se daří správně dělat naši práci. Vaši spokojenost budu tlumočit příslušným zaměstnancům a věřím, že je potěší stejně jako mne. Přeji krásné dny a jen usměvavé lidi okolo.

Jan Havlík - tajemník MěÚ