Odpověď jednotlivá

1. 2. 2018
Předmět: Nepoměr v MHD
Dotaz: Dobrý den, je velký nepoměr v MHD. Lidi co jezdí občas a platí za jednotlivé cesty čipovou kartou, tak těm jste před měsícem zdražili jízdenky o korunu. Navíc se před měsícem v porovnání se stavem z druhého pololetí 2017 zhoršila nabídka, protože autobusy jezdí míň často a ne zrovna podle potřeb lidí. Podle mě při zdražení se měla aspoň rozšířit nabídka. Můžete mi vysvětlit důvody těchto kroků?
Odpověď (odbor komunálních služeb):
Vážená paní,
nabídka MHD v počtu kilometrů a počtu využívaných vozidel odpovídá stavu roku 2016 a první poloviny roku 2017. Cílem úprav bylo při zadaném stejném rozsahu kilometrů a počtu vozidel využívaných pro MHD uspokojit co nejvíce cestujících. Zdraženo bylo především jednotlivé jízdné placené v hotovosti, které kromě jiného prodlužuje dobu odbavení cestujících a tím i jízdní dobu vozidel, naopak zlevněny byly bezhotovostní platby formou dlouhodobějších předplatných kuponů.
S pozdravem
Ing. Dana Wurzelová
vedoucí odboru komunálních služeb