Odpověď jednotlivá

2. 2. 2018
Předmět: Zmatky kolem rezervací v kině 1/2
Dotaz: Dobrý den, předem chci říct, že sezení v kině je skvělé! Tak je fajn bufet a sociální zařízení.Za to díky.
Bylo by však zřejmě potřeba poladit systém rezervací, protože "všude" je uváděno, že se musí vyzvednout 1/2 hodiny před začákem. Ovšem v potvrzovací zprávě při registraci je uvedeno, že stačí 10 min před začátkem. Pak se stane to, že ti, co si jdou koupit lístek bez rezervace jsou naštvaní, že např. 20 min před začátkem se pořád drží nevyzvednuté rezervace, ač je to v rozporu s řádem kina.
Odpověď (odbor školství, kultury, sportu a marketingu):
Dobrý den, ano, to je právě ten případ (jak jsem již psala), kdy jsme se snažili lidem s rezervacemi vyjít co nejvíce vstříc..minulý týden si jiný návštěvník stěžoval, že rezervace mizí brzy a nefungují...problém je stále ten stejný, ať rezervace zmizí půl hodiny před akcí nebo 10 minut, musíte dojít včas do kina, aby jste si stihli vstupenku zakoupit .... a pokud vás 15 minut před promítáním přijdou 200, pak to nelze technicky stihnout a doplácí na to ti, kteří si chtějí lístek zakoupit na místě...on-line předprodej slouží primárně k zakoupení vstupenky a jednosálová kina (o kterých víme, že dobře fungují) ho takto využívají...rezervace nemají povoleny... na základě vašich námětů a našich zkušeností a možností se vracíme k původní variantě...on-line předprodej bude fungovat i v den akce, rezervace ukončeny 2 dny před akcí a jejich platnost "zmizí" půl hodiny před promítáním... musíme myslet také na ty, kteří čtou provozní řád, přijdou včas a rádi by si zakoupili vstupenku na místě...a já jim za to děkuji...

Ing. Marcela Lorencová
ředitelka PO Kultura Žďár