Odpověď jednotlivá

2. 2. 2018
Předmět: Kino 2/2
Dotaz: To by tedy chtělo sjednodit.
Dále by bylo fajn jasně u pokladny uvést, zda lidé s rezervacemi mají stát ve frontě, nebo jít přednostně dopředu.
A nakonec: V rezervačním systému je velmi špatně rozlišitelné, které místa jsou jednotlivá, dvousedačky, čtyřsedačky. Lze to, ale špatně, spočítat z fotek co máte na webu kina. Prosím o jasné grafické zpracování v rezervačním systému, nebo o jasný grafický plánek na webu kina. Pak jsou totiž mnozí překvapení s kým sedí na dvosedačce a naopak. Díky!!
Odpověď (odbor školství, kultury a sportu):
Dobrý den,
nevím, zda je tento dotaz úplný. Zřejmě se týká rezervací míst v kině. V poslední době jsme se pokoušeli návštěvníkům co nejvíce vyjít vstříc co se týká předprodeje vstupenek v kině. Běžná praxe je u jednosálových kin je však následující. Žádné rezervace, pouze on-line předprodej nebo předprodej na pokladně, a pak na místě. Jednosálovky se od multiplexů liší počtem pokladen. Píšeme na www stránkách, v kině, v novinách - kdo má rezervaci, ať přijde včas. A má také přednost u pokladny. Pokladna je otevřena hodinu před promítáním. Sama jsem byla svědkem ve čtvrtek večer toho, že 15 min před filmem bylo ve vestibulu asi 30 osob. A 200 rezervací. Pokud dorazí 10 minut před promítáním 200 lidí, pokladní nemá šanci všechny včas obsloužit. Pozdní příchod je stejný i v divadle, kdy se 10 min před začátkem nahrne 300 lidí k šatně.
Pokud tedy lidi nebudou chodit včas, budeme muset přistoupit ke stejnému opatření, jako mají jiná jednosálová kina. Pokud dorazíte s již zakoupenou vstupenkou do kina, nebudete mít problém s frontou.
Co se týký plánku. Místa jsou barevně rozlišena, dvousedačky na střídačku zelená se žlutou, a boxy rovněž šedá a tmavě modrá, jednotlivá místa pak jednotnou barvou modrošedou. Jasný plánek je i na webu, a to ve dvoujím zobrazení - kino - provoz.

Zdraví Ing. Marcela Lorencová
ředitelka PO Kultura Žďár