Detail žádosti o informaci dle zákona č. 106/1999 Sb.

Datum žádosti: 14. 11. 2016

Věc: Žádost o informace o platech vedoucích zaměstnanců a ředitelů PO

Žádost: Žádost o sdělení souhrnné mzdy (platu) za rok 2015 vedoucích zaměstnanců MěÚ a ředitelů PO města dle přiloženého seznamu.

Odpověď: Byly poskytnuty informace v plném rozsahu žádosti.

Další informace: Ing. Jan Havlík, MPA

Poslední změna: 30.11.2016 07:46:22 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 7. 11. 2016

Věc: Žádost o informace o platech vedoucích zaměstnanců a ředitelů PO

Žádost: Žádost o sdělení souhrnné mzdy (platu) za rok 2015 vedoucích zaměstnanců MěÚ a ředitelů PO města dle přiloženého seznamu.

Odpověď: Byly poskytnuty informace v plném rozsahu dle žádosti.

Další informace: Ing. Jan Havlík, MPA

Poslední změna: 30.11.2016 07:48:53 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 31. 10. 2016

Věc: Informace k platovým poměrům MěÚ a PO města

Žádost: Žadatel požádal o poskytnutí informací o výši souhrnného platu za rok 2015 vedoucích zaměstnanců MěÚ, organizačních složek, městské policie a ředitelů příspěvkových organizací města

Odpověď: Informace byla žadateli poskytnuta v požadovaném rozsahu a struktuře

Další informace: Ing. Jan Havlík, MPA

Poslední změna: 8.11.2016 06:54:11 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 31. 10. 2016

Věc: Informace k pracovně-právním vztahům zaměstnanců MěÚ

Žádost: Žadatel požadoval informaci o délce trvání výkonu funkcí jednotlivých vedoucích pracovníků MěÚ.

Odpověď: Byla poskytnuta informace dle žádosti.

Další informace: Ing. Jan Havlík, MPA

Poslední změna: 8.11.2016 12:34:48 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 31. 10. 2016

Věc: Informace o organizačním a funkčním náplním,a platovým poměrům MěÚ a PO města

Žádost: Žadatel požádal o poskytnutí informací o výši souhrnného platu za rok 2015 vedoucích zaměstnanců MěÚ, organizačních složek, městské policie a ředitelů příspěvkových organizací města

Odpověď: Informace byla poskytnuta v požadovaném rozsahu a struktuře

Další informace: Ing. Jan Havlík, MPA

Poslední změna: 8.11.2016 06:52:13 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 27. 10. 2016

Věc: žádost o poskytnutí informací dle zákona 106/1999 Sb.

Žádost: Žadatel požádal o poskytnutí informací o komplexních pracovních náplní vyjmenovaných vedoucích organizačních složek, vedoucího městské policie a ředitele příspěvkové organizace města včetně souhrnného platu za rok 2015

Odpověď: Informace byly poskytnuty v požadovaném rozsahu a struktuře.

Další informace: Ing. Jan Havlík, MPA

Poslední změna: 8.11.2016 06:47:50 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 10. 10. 2016

Věc: Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.

Žádost: Žádost o poskytnutí informací ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. týkajících se řízení o vydání stavebního povolení na stavbu: „Revitalizace starého ramene řeky Svratky v k. ú. Moravská Svratka“

Odpověď: Částečně odmítnuto rozhodnutím dle § 15 zákona č. 106/1999 Sb., které bylo vydáno dne 25.10.2016, přičemž část požadovaných dokumentů byla poskytnuta a doručena žadateli datovou schránkou s uvedeným rozhodnutím

Další informace: Jaroslava Kalců

Poslední změna: 25.10.2016 14:02:42 Kalců Jaroslava

Datum žádosti: 13. 9. 2016

Věc: Žádost o zaslání kopie části spisu

Žádost: Zaslání vyjmenovaných částí spisového materiálu.

Odpověď: Zaslání vyžádaných částí spisového materiálu.

Další informace: Renata Konečná

Poslední změna: 23.9.2016 11:08:03 Konečná Renata BA (Hons)

Datum žádosti: 9. 9. 2016

Věc: žádost o poskytnutí informací dle zákona 106/1999 Sb.

Žádost: Žádost se týkala výsledku správního řízení vedeného MěÚ

Odpověď: Byla poskytnuta informace včetně kopie úředního záznamu

Další informace: Ing. Jan Havlík, MPA

Poslední změna: 23.9.2016 07:30:59 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 7. 9. 2016

Věc: mobilní hovory starosty města

Žádost: Žadatel požádal o poskytnutí posledních tří měsíčních výpisů uskutečněných hovorů z mobilního telefonu starosty města (každá položka o uskutečněném hovoru ve standardním formátu podrobného vyúčtování mobilního hovoru poskytovaného mobilním operátorem.

Odpověď: Žadateli poskytnut celkový počet hovorů, celková doba hovorů a celková částku za uskutečněné hovory - viz příloha.

Přílohy:
Odpověď (1226 kB)

Další informace: Mgr. Zdeněk Navrátil

Poslední změna: 14.9.2016 13:50:47 Bublánová Iva

Datum žádosti: 6. 9. 2016

Věc: práce starosty

Žádost: Žadatel požádal: o poskytnutí seznamu pracovních schůzek s uvedením začátku a konce jednání, obsahem jednání a účastněných osob, o čas příchodu starosty města na radnici v pracovní den nebo v době výkonu práce, o čas odchodu starosty města na radnici v pracovní den nebo v době výkonu práce, o seznam služebních cest mimo radnici s uvedením cílem služ.cesty, spolucestujících a důvodu služ.cesty, o konkrétní popis pracovní činnosti starosty každý den s uvedením dosažených výsledků a to v časovém období 33.týdnu roku 2016 (22. 8. - 28. 8. 2016)

Odpověď: Žadateli bylo odpovězeno, že žádost je vyhodnocena jako zmatečná vzhledem k tomu, že žadatel požaduje informace za časový úsek 22.8.-28.8.2016, což odpovídá 34.týdnu a nikoli 33.týdnu, jak ve své žádosti uvádí žadatel. Doporučeno žadateli stáhnout výše uvedenou zmatečnou žádost a v případě, že trvá na poskytnutí výše uvedených informací, nechť podá žádost novou s přesným uvedením časového úseku.

Přílohy:
Odpověď (228 kB)

Další informace: Mgr. Zdeněk Navrátil

Poslední změna: 14.9.2016 13:39:02 Bublánová Iva

Datum žádosti: 5. 9. 2016

Věc: Finanční dar na nákup sanitky

Žádost: Žádost o poskytnutí informací ve věci vyřízení žádosti Nemocnice Nové Město na Moravě adresované starostovi města Žďár na Sázavou. Žadatel požadoval poskytnutí žádosti Nemocnice Nové město na Moravě o finanční dar, zápisy z jednání a projednávání této žádosti a komunikace města Žďár nad Sázavou s Nemocnicí Nové Město na Moravě o příspěvku na nákup sanitky

Odpověď: V příloze zaslána kopie žádosti Nemocnice Nové Město na Moravě o finanční dar od města Žďár nad Sázavou. K žádosti neproběhla jednání, tudíž neexistují žádné zápisy k poskytnutí žadateli. Paní ředitelka Nemocnice Nové Město na Moravě byla ústně starostou města informována, že žádostí o finanční příspěvek na zdravotnickou techniku bude projednán v orgánech města Žďár n. S. do konce října 2016.

Přílohy:
Odpověď (959 kB)

Další informace: starosta města Mgr. Zdeněk Navrátil

Poslední změna: 14.9.2016 13:24:01 Bublánová Iva

Datum žádosti: 5. 9. 2016

Věc: Informace o organizačním a funkčním náplním,a platovým poměrům MěÚ a PO města

Žádost: Žadatel požádal o poskytnutí informací o komplexních pracovních náplní vyjmenovaných vedoucích zaměstnanců MěÚ a ředitelů příspěvkových organizací města včetně souhrnného platu za rok 2015 a dále o datu jmenování vedoucího organizační složky Technická správa budov města.

Odpověď: Byly poskytnuty informace v požadovaném rozsahu a struktuře.

Další informace: Ing. Jan Havlík, MPA

Poslední změna: 14.9.2016 12:01:16 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 2. 9. 2016

Věc: Odchod úředníka Kadlece

Žádost: Žádost o informace k odchodu úředníka Kadlece

Odpověď: Na základě vaší žádosti sp.zn.1734/2016, která byla doručena na adresu e-podatelny MěÚ Žďár nad Sázavou dne 2.9.2016 vám poskytuji následující informace: 1. Písemná žádost o uvolnění úředníka Kadlece z místa vedoucího odboru komunálních služeb neexistuje nebo mi k dnešnímu dni nebyla předána. 2. Písemné zápisy z jednání o žádosti úředníka Kadlece neexistují z důvodu absence žádosti. 3. Seznam navržených opatření vedení města ve věci odchodu úředníka Kadlece neexistuje. Opatření budou navržena následně po obdržení žádosti o uvolnění.

Další informace: Ing. Jan Havlík, MPA

Poslední změna: 5.9.2016 13:31:35 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 1. 9. 2016

Věc: Audiozáznam tiskové konference

Žádost: Dobrý den, v souladu se Zákonem č. 106/1999 Sb. podávám tuto žádost a prosím o její vyřízení. Žádost se týká: Audiozáznam tiskové konference. Konkrétně žádám o záznam pořízený 31. 8. 2016.

Odpověď: Vážený pane, Městský úřad Žďár nad Sázavou, oddělení projektů a komunikace, obdržel dne 1. 9. 2016 Vaši žádost dle zákona 106/1999 Sb., o poskytnutí záznamu tiskové konference ze dne 31. 8. 2016. Záznam tiskové konference Vám byl zaslán dne 12. 9. 2016 na Vámi uvedený e-mail. S pozdravem Nikola Adlerová

Další informace: Nikola Adlerová

Poslední změna: 12.9.2016 11:20:14 Adlerová Nikola

Datum žádosti: 1. 9. 2016

Věc: Nařízení města k tiskovým konferencím

Žádost: Žádost o poskytnutí veškerých nařízení, směrnic, vyhlášek a pokynů vedení města k účasti a organizování tiskových konferencí města s vyznačením platnosti a datem schválení.

Odpověď: Vážený pane Mareši, Městský úřad Žďár nad Sázavou, oddělení projektů a komunikace, obdržel dne 1. 9. 2016 Vaši žádost dle zákona 106/1999 Sb., o poskytnutí informace ohledně nařízení města k tiskovým konferencím. V současné době existuje pouze (neaktualizovaný) dokument s názvem Průběh tiskových konferencí, který schválila Rada města Žďáru nad Sázavou 18. 8. 2014. (materiál pro radu města č. 94) Schválený návrh průběhu tiskových konferencí Vám zasílám v příloze Vámi uvedeného e-mailu. S pozdravem Nikola Adlerová

Další informace: Nikola Adlerová

Poslední změna: 12.9.2016 12:02:14 Adlerová Nikola

Datum žádosti: 11. 8. 2016

Věc: Relaxační centrum

Žádost: Kdo byl dodavatelem stavby, jeho cena a termín realizace

Odpověď: PKS INPOS, Žďár n.S., 141.612.404 Kč bez DPH, 21.1.2011 - 3.12. 2012

Přílohy:
CODE relax centrum (28 kB)

Další informace: Ing. Irena Škodová

Poslední změna: 19.8.2016 08:06:58 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 1. 7. 2016

Věc: Žádost o zaslání kopie části spisu

Žádost: Zaslání částí spisového materiálu

Odpověď: Zaslání vyžádaných částí spisového materiálu

Poslední změna: 23.9.2016 11:08:30 Konečná Renata BA (Hons)

Datum žádosti: 10. 6. 2016

Věc: zvláštní užívání komunikace v ulici Na Úvoze, Žďár n.S.

Žádost: Za jakých podmínek byl povolen překop komunikace, možnost sdělovat informace po telefonu, proč byl povolen překop, informování o uzavírce či neprůjezdnosti, připravované práce na inženýrských sítí v ulici Na Úvoze, kompetentní osoby ve věci zvláštního užívání komunikací ve Žďáře.

Odpověď: Ad 1) Překop byl povolen rozhodnutím Městského úřadu Žďár nad Sázavou – odboru dopravy (pověřená úřední osoba: Ing. Koubek) pod č.j. OD/686/16/LK ze dne 27.04.2016. Ad 2) Podle mého zjištění Ing. Koubek postupoval správně, neboť po telefonu nelze sdělovat informace bez prokázání právního zájmu nebo jiného vážného důvodu, s ohledem na nutnost nezpochybnitelného ztotožnění tázající se osoby. Při místním šetření dne 16.06.2016 nebyla zjištěna závada ve sjízdnosti při přejezdu vozidlem přes zasažené místo. Definitivní oprava má být dle rozhodnutí předána do 30.6.2016. V případě, že došlo prokazatelně k poškození vozidla na tomto místě, lze doloženou náhradu škody požadovat po vlastníkovi komunikace, který ji při uznání nároku bude následně vymáhat po tom, kdo závadu způsobil. Ad 3) Překop komunikace byl povolen i s ohledem na plánovanou rekonstrukci kanalizace v ulici Na Úvoze a V Lískách, kterou VAS a.s. v době vydání rozhodnutí o povolení překopu plánovala realizovat v letošním roce. V těchto dnech jsme obdrželi informaci o posunutí termínu realizace plánované rekonstrukce kanalizace na rok 2017. Oprava komunikace jde na vrub žadatele, tedy firmy E.mont. Překop dosud nebyl předán správci komunikací, firma E.mont bude za stav překopu odpovídat po 36 měsíců po předání. Investorem přípojky je E.ON. Ad 4) O uzavírce či neprůjezdnosti nikdo nebyl a ani nemohl být informován, neboť žádná uzavírka či neprůjezdnost nebyla povolena. Ad 5) Tato přípojka je hotova, oprava komunikace nebyla správci komunikace dosud předána. Na příští rok je naplánována rekonstrukce kanalizace v ulicích V Lískách a Na Úvoze. Správci sítí ani občané neinformovali majetkového správce komunikací o případné realizaci oprav stávajících inženýrských sítí či o pokládce nových inženýrských sítí v ulici Na Úvoze. Ad 6) Kompetentními osobami jsou Ing. Kadlec a pan Kasper z odboru komunálních služeb jako majetkoví správci komunikací a Ing. Koubek z odboru dopravy jako silniční správní úřad. Dále sděluji, že dne 01.06.2016 byl na základě vašeho upozornění proveden státní dozor, ze kterého byl pořízen protokol. Při výkonu státního dozoru bylo zjištěno nedodržení podmínek rozhodnutí a bude zahájeno řízení o uložení pokuty. Ing. Miklík

Další informace: odbor dopravy

Poslední změna: 1.7.2016 08:18:25 Koubek Luboš Ing.

Datum žádosti: 7. 6. 2016

Věc: Žádost o poskytnutí dokumentů v lokalitě Klafar

Žádost: Žádost o poskytnutí: 1) dokumentů které byly v posledním roce vyvěšeny na elektronické úřední desce v souvislosti se záměrem odprodeje pozemku nebo části pozemku pro bytovou výstavbu v části města zvané "Klafar" 2) dokumentů, které za poslední dva roky byly vyvěšeny v souvislosti s budoucí ulicí "Hrnčířská",

Odpověď: V příloze Vám zasíláme záměry k dispozicím s nemovitostmi, které se v daném území nachází a dále dokumenty z odboru rozvoje a UP, týkající se ulice Hrnčířská. Další informace, které byly uvedeny na elektronické úřední desce v souvislosti se shora uvedeným, jsou usnesení rady města Žďáru nad Sázavou a usnesení zastupitelstva města Žďáru nad Sázavou, zveřejněny na webových stránkách města na adrese: http://www.zdarns.cz/samosprava/rada-mesta/ a http://www.zdarns.cz/samosprava/zastupitelstvo-mesta/. V souladu s ustanovením § 6 zákona č. 106/1999 Sb. se jedná o odkaz na zveřejněnou informaci.

Další informace: JUDr. Stanislava Prokopová Ph.D.

Poslední změna: 13.6.2016 10:32:16 Prokopová Stanislava JUDr.

Datum žádosti: 29. 4. 2016

Věc: Žádost o informace ohledně vydaných loveckých lístků

Žádost: Dovoluji si Vás požádat o informace ohledně vydaných loveckých lístků. Konkrétně by mě zajímal počet vydaných loveckých lístků cizincům v jednotlivých letech od zřízení působnosti orgánu. Jakým národnostem a na jak dlouho byly lovecké lístky vydány.

Odpověď: Městský úřad Žďár nad Sázavou, odbor životního prostředí Vám po seznámení s obsahem sděluje, že dle charakteru druhu informací zde obsažených se jedná o informace týkajících se životního prostředí, jejichž poskytování se řídí zákonem 123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí. I přes tuto skutečnost Vám k Vaší žádosti sdělujeme počet vydaných loveckých lístků pro cizince v jednotlivých letech od zřízení působnosti orgánu tj. od 01.01.2003 do 02.05.2016 a jakým národnostem a na jak dlouho byly lovecké lístky vydány - viz příloha.

Přílohy:
Počet vydaných loveckých lístků pro cizince (2003 - 2016) (15 kB)

Poslední změna: 4.5.2016 12:53:48 Voldánová Petra Ing.

Datum žádosti: 15. 4. 2016

Věc: Software pro spisovou službu

Žádost: Prosím o poskytnutí informace o softwaru, který Vaše organizace používá pro vedení spisové služby a o firmu, která Vám jej poskytuje.

Odpověď: Městský úřad Žďár nad Sázavou pro vedení spisové služby používá elektronickou spisovou službu EZOP firmy SoftHouse, s. r. o., Na Radosti 4, Plzeň, PSČ 312 13, IČ: 263 79 945. Další informace můžete nalézt na internetových stránkách dodavatele www.softhouse.cz.

Přílohy:
Odpověď (149 kB)

Poslední změna: 20.4.2016 15:03:46 Vostrejš Libor Ing.

Datum žádosti: 7. 4. 2016

Věc: Spisový řád

Žádost: Chtěla bych se zeptat, zda-li by bylo možné ještě poskytnout odkaz na Skartační a spisový řád Vašeho orgánu – za předkladu, že je zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup, či poskynutí jinak v elektronické formě. Zároveň bych chtěla poprosit, pokud by to bylo možné, o pár příkladů k jednotlivým lhůtám, po které Váš úřad jednotlivé druhy dokumentů uchovává.

Odpověď: Městský úřad Žďár nad Sázavou – oddělení informatiky obdržel dne 07.04.2016 Vaši žádost o poskytnutí doplňujících informací k odpovědi ze dne 01.04.2016 podle zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, spočívající ve zpřístupnění Skartačního a spisového řádu v elektronické podobě a uvedení příkladů dokumentů k jednotlivým lhůtám. Na základě Vaší žádosti Vám v příloze zasílám Spisový řád Městského úřadu Žďár nad Sázavou. Jeho přílohou č. 1je Spisový a skartační plán, ve kterém naleznete příklady dokumentů a jejich skartační lhůty. Pokud budete mít jakékoliv dotazy týkající se Spisového řádu, obraťte se, prosím, přímo na pracovnici centrální spisovny MěÚ, paní Marii Linhartovou, tel. 566 688 128, e-mail: marie.linhartova@zdarns.cz.

Přílohy:
Příloha - Spisový řád (1118 kB)
Odpověď (149 kB)

Další informace: Marie Linhartová, tel. 566 688 128, e-mail: marie.linhartova@zdarns.cz

Poslední změna: 14.4.2016 07:35:08 Vostrejš Libor Ing.

Datum žádosti: 22. 3. 2016

Věc: Ukládání datových zpráv

Žádost: Požadované informace spočívají v tom, v jaké podobě (jakých podobách) a jak dlouho uchovává zdejší správní orgán datové zprávy, které odeslal prostřednictvím datové schránky fyzickým a právnickým osobám.

Odpověď: Datové zprávy odeslané městským úřadem Žďár nad Sázavou jsou uchovávány v elektronické podobě (formát ZFO) v úložišti elektronické spisové služby. Doba uchovávání odeslaných datových zpráv závisí na přiděleném skartačním znaku podle Spisového a skartačního plánu Spisového řádu městského úřadu.

Přílohy:
Odpověď (149 kB)

Další informace: Ing. Libor Vostrejš, e-mail: libor.vostrejs@zdarn.cz

Poslední změna: 1.4.2016 12:32:49 Vostrejš Libor Ing.

Datum žádosti: 11. 3. 2016

Věc: Informace ve věc i radarových rychloměrů

Žádost: Žádost o informace se týká vlastnictví radarových rychloměrů (dále jen "RR") ve městě, provádění servisu RR, nájem RR, využití RR pro správní delikty provozovaného vozidla dle § 125f zák.č. 361/2000 Sb.

Odpověď: Ad 1) Oba radarové rychloměry - ukazatel rychlosti na ulici Libická a zpomalovací semafor na ulici Bezručova - jsou ve vlastnictví města Žďár n.S. Ad 2)Ukazatel rychlosti servisuje: DOSIP, s.r.o., Nerudova 1190/3, 674 01 Třebíč Zpomalovací semafor servisuje: PATRIOT, spol. s r. o., Tuřanka 383/92, Brno. Ad 3) S ohledem na Ad 1) bezpředmětné. Ad4) Ukazatel rychlosti ani zpomalovací semafor není v současnosti využíván pro zjišťování protiprávního jednání a projednávaného jako správní delikt provozovaného vozidla dle ust. § 125f zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích.

Přílohy:
bez názvu (49 kB)

Poslední změna: 29.3.2016 14:43:37 Koubek Luboš Ing.

Datum žádosti: 7. 3. 2016

Věc: Seznam došlých faktur města za období od počátku roku 2010 do konce roku 2015 včetně

Žádost: Seznam všech došlých faktur města v rozsahu minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data úhrady, fakturovaného plnění, popisu (pokud je k dispozici), IČ a názvu příjemce a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku 2015 včetně. Poskytnutí informace ve strojově čitelné podobě, např. v elektronické podobě ve formátu XLS nebo XLSX po exportu z příslušného informačního systému. Informaci žádáte poskytnout elektronicky na e-mail.

Odpověď: Povinný subjekt zadal dodavateli software požadavek stanovené struktury výstupu přehledu došlých faktur za uvedené období a sděluje výši požadované úhrady za definování tiskové sestavy podle požadované struktury dat externí firmou – hodinová sazba za započatou hodinu práce 1.750 Kč + DPH 21% = 2.117,50 Kč, celkem 2 hodiny práce činí 4.235 Kč vč. DPH. Úhradu nákladů je možno provést bankovním převodem na účet číslo 19-328751/0100 vedený u Komerční banky pod variabilním symbolem 2111120001 nebo úhradou v hotovosti na pokladně MěÚ Žďár nad Sázavou. Poskytnutí informace je vázáno zaplacením požadované úhrady do 60 dnů od doručení tohoto oznámení. Nebude-li úhrada provedena, bude žádost podle § 17 odst. 5 zákona č. 109/1999 Sb. odložena.

Další informace: Jitka Vácová, vedoucí OF

Poslední změna: 9.3.2016 12:58:28 Vácová Jitka Bc.

Datum žádosti: 26. 2. 2016

Věc: Kdo ze zastupitelů města žďár nad sázavou si požádal o bezplatné jízdné MHD ve Žďáře nad Sázavou v uplynulých 6 letech.

Žádost: Dobrý den, na základě zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Vás žádám o poskytnutí těchto informací: Kdo ze zastupitelů města žďár nad sázavou si požádal o bezplatné jízdné MHD ve Žďáře nad Sázavou v uplynulých 6 letech. S pozdravem Jan Šedo

Odpověď: Vážený pane Šedo, k Vašemu žádosti sděluji, že odbor komunálních služeb, jako příslušný k vydání bezplatné čipové karty pro jízdu v MHD ve Žďáře, neeviduje v posledních 6 letech žádnou žádost od zastupitelů na zapůjčení této karty. S pozdravem Ing. Jaroslav Kadlec odbor komunálních služeb org. složka technická správa budov tel.: 566 688 180, 736 510 450 e-mail: jaroslav.kadlec@zdarns.cz

Další informace: odbor komunálních služeb

Poslední změna: 1.3.2016 12:49:40 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 23. 2. 2016

Věc: Plán investic 2016-2018

Žádost: Plán investic

Odpověď: plán investic 2016 - 2018 včetně rozestavěných akcí v tomto období

Přílohy:
plán investic 2016-2018 (54 kB)

Další informace: Petr Fuksa, odbor rozvoje a ÚP

Poslední změna: 24.2.2016 13:59:32 Fuksa Petr

Datum žádosti: 13. 2. 2016

Věc: Jak bylo naloženo s dřevem z pokácených stromů - park U Ivana

Žádost: požadavek na informaci, jak bylo naloženo s dřevem z pokácených stromů v rámci revitalizace parku U Ivana včetně dokladů

Odpověď: dřevní hmota byla odečtena do nákladů na kácení

Přílohy:
Odpověď (3591 kB)

Další informace: Ing. Irena Škodová

Poslední změna: 26.2.2016 13:50:40 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 29. 1. 2016

Věc: Zaslání investičního plánu města pro rok 2016

Žádost: Žádost o zaslání seznamu stavebních projektů, plánovaných městem v roce 2016 včetně detailů o nich

Odpověď: Seznam akcí s odkazem na informace zveřejněné na webových stránkách o jednotlivých akcích a o rozpočtu města na rok 2016

Přílohy:
bez názvu (27 kB)

Další informace: Ing. Irena Škodová

Poslední změna: 16.2.2016 07:04:04 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 21. 1. 2016

Věc: Smlouva na pronájem plakátovacích ploch

Žádost: Poskytnutí smlouvy na pronájem plakátovacích ploch a kopií stavebních povolení na jednotlivé plakátovací plochy.

Odpověď: Poskytnuty žádané dokumenty v listinné formě.

Přílohy:
Rengl_smlouva (613 kB)
Rengl_stav_povolení (406 kB)
Průvodní dopis (20 kB)

Další informace: Ing. Miloslav Dvořák

Poslední změna: 25.4.2016 15:40:50 Dvořák Miloslav Ing.

Datum žádosti: 9. 12. 2015

Věc: žádost o poskytnutí seznamu fungujících stanic měření emisí

Žádost: a) obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo, jedná-li se o právnickou osobu, nebo jméno, příjmení, obchodní firmu, jde-li o podnikatele, místo trvalého pobytu a identifikační číslo jedná-li se o fyzickou osobu, tzn. provozovatele stanice měření emisí b) typ stanice měření emisí, tzn. zážehové, zážehové/ LPG/CNG, vznětové, vznětové/LPG, CNG c) typy a značky vozidel, u nichž je stanice měření emisí oprávněna provádět měření emisí, tzn. rozsah oprávnění d) místo, kde je stanice měření emisí provozována f) rozsah provádění měření emisí

Odpověď: Byly poskytnuty informace pro tyto stanice měření emisí: ZDAR a.s., STK Nové Veselí, s.r.o., Zdeněk Jaorš, AMBROŽ AUTO, s.r.o., A U T O ... s.r.o., AGRO - Měřín, a.s.

Přílohy:
Seznam stanic SME (316 kB)

Další informace: Ing. Luboš Koubek

Poslední změna: 16.2.2016 13:18:10 Koubek Luboš Ing.

Datum žádosti: 19. 11. 2015

Věc: Žádost o poskytnutí informace ve smyslu z.č. 106/1999 Sb.

Žádost: Informace o hospodaření s veřejnými prostředky

Odpověď: sdělení výše finančních prostředků

Poslední změna: 16.2.2016 15:01:41 Skřivánková Jaroslava

Datum žádosti: 29. 10. 2015

Věc: Žádost o poskytnutí informace ve smyslu z.č. 106/1999 Sb.

Žádost: Informace o hospodaření s veřejnými prostředky

Odpověď: sdělení výše finančních prostředků

Poslední změna: 7.12.2015 10:42:36 Halámková Soňa Ing.

Datum žádosti: 21. 10. 2015

Věc: parkovací stání u objektu č. p. 86 (občerstvení) v Radostíně nad Oslavou stavba na p.č. 2168/1 v k. ú. Rasdostín nad Oslavou

Žádost: sdělit žadateli, kde se nachází parkovací stání pro občerstvení u č. p. 86 v Radostíně nad Oslavou a stavba na pozemku 2168/1 v k. ú. Radostín nad Oslavou - kdo žádal o stavební povolení, kdo stavbu povolil, k jakému účelu slouží a proč žadatel nebyl účastníkem řízení

Odpověď: z projektové dokumentace sdělen výpočet parkovacích ploch, povolení výjimky z vyhl. č. 268/2009 Sb., označení parkovacích stání projednáno s DOSS - MěÚ odbor dopravy + Policie ČR-DI Žďár nad Sázavou - vodorovné dopravní značení č. V 10B není nezbytné, stavba na p. č. 2168/1 v k. ú. Radostín nad Oslavou v blízkosti RD 62 v Radostíně nad Oslavou provedena v rámci zrušeného přechodu pro chopdce a vytvoření nového (dle sdělení PČR-DI + MěÚ odbor dopravy)

Další informace: Jaroslava Skřivánková

Poslední změna: 9.11.2015 16:01:50 Skřivánková Jaroslava

Datum žádosti: 6. 10. 2015

Věc: Měření dopravy/dopravní průzkumy

Žádost: aktuální výsledky měření intenzity dopravy/aktuální výsledky dopravních průzkumů

Odpověď: Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města pod - Městský úřad - MěÚ informuje - Odbor rozvoje a ÚP - Dopravní průzkumy a dopravní model, rok 2014

Přílohy:
bez názvu (24 kB)

Další informace: Ing. Irena Škodová

Poslední změna: 20.10.2015 18:02:05 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 16. 9. 2015

Věc: Žádost o zaslání kopie části spisu

Žádost: Žádost o zaslání kompletní kopie spisového materiálu

Odpověď: Zaslání kompletní kopie spisového materiálu

Další informace: Renata Sojková

Poslední změna: 23.9.2016 11:10:19 Konečná Renata BA (Hons)

Datum žádosti: 9. 9. 2015

Věc: Provozování vodovodů a kanalizací v ČR

Žádost: Žádost o informaci o majiteli a správci vodovodu a kanalizace ve městě, kontaktní údaje, výši vodného a stočného.

Odpověď: Majitelem vodovodu a splaškové kanalizace ve městě je Svaz vodovodů a kanalizací Žďársko. Požadované informace jsou přístupné na webových stránkách www.svkzdarsko.cz.

Přílohy:
Grant Thornton (25 kB)

Další informace: Ing. Irena Škodová

Poslední změna: 24.9.2015 09:14:36 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 27. 7. 2015

Věc: Žádost o informace podle 106/1999 Sb.

Žádost: Vynakládání veřejných prostředků

Odpověď: Informace byla poskytnuta dle požadavků žadatele

Další informace: tajemník MěÚ

Poslední změna: 9.9.2015 10:08:34 Halámková Soňa Ing.

Datum žádosti: 2. 7. 2015

Věc: využívání externího dodavatele právních služeb

Žádost: Využívá Vaše město externího dodavatele právních služeb? Pokud ano, plánujete vyhlášení výběrového řízení na právní služby? Kdy budete výběrové řízení vyhlašovat?

Odpověď: Město Žďár nad Sázavou nevyužívá externího dodavatele právních služeb.

Další informace: JUDr. Stanislava Prokopová Ph.D.

Poslední změna: 8.7.2015 07:53:50 Prokopová Stanislava JUDr.

Datum žádosti: 22. 6. 2015

Věc: Informace o smlouvě se společností Energie pod kontrolou

Žádost: Žádost o poskytnutí informace, zda město Žďár nad Sázavou v minulosti uzavřelo smlouvu se společností Energie pod kontrolou, IČ: 29283272. V případě, že ano, poskytnutí kopie smluv vč. příloh a dodatků.

Odpověď: Sdělení, že město Žďár nad Sázavou nemělo ani nemá uzavřenou smlouvu se společností Energie pod kontrolou, IČ: 29283272.

Další informace: Ing. Miloslav Dvořák

Poslední změna: 24.6.2015 12:08:04 Dvořák Miloslav Ing.

Datum žádosti: 17. 6. 2015

Věc: Používaný právní informační systém

Žádost: 1. Jaký právní informační systém (počítačový systém či program pro práci s aktuálními přehledy textů zákonů, právních předpisů) užíváte (název, označení, verze)? 2. V případě užívání právního informačního systému dle žádosti o informaci č. 1: 2.1. Sdělení informace o názvu jeho dodavatele. 2.2. Sdělení informace pro kolik uživatelů (poskytnutých licencí) je určen. 2.3. Sdělení informace o celkové částce, která je vynaložena na roční užívání tohoto systém z veřejných prostředků (bez nákladů na provozování). 2.4. Sdělení informace do kdy je uzavřena smlouva na využívání tohoto systému; v případě že není uzavřena smlouva, sdělení do kdy je uhrazeno využívání tohoto systému.

Odpověď: Žádost o informace žadatele č.: 1. Jaký právní informační systém (počítačový systém či program pro práci s aktuálními přehledy textů zákonů, právních předpisů) užíváte (název, označení, verze)? Odpověď s informací: 1. ASPI verze 2015 V případě užívání právního informačního systému dle žádosti o informaci č. 1 budou další části vyplněny. Žádost o informace žadatele č.: 2.1. sdělení názvu jeho dodavatele Odpověď s informací: 2.1. Wolters Kluwer, a.s. Žádost o informace žadatele č.: 2.2. sdělení informace pro kolik uživatelů (poskytnutých licencí) je určen Odpověď s informací: 2.2. až 10 licencí stálých nebo až 5 licencí plovoucích, aktuálně v režimu 2 stálé + 4 plovoucí licence Žádost o informace žadatele č.: 2.3. sdělení celkové částky, která je vynaložena na roční užívání tohoto systém z veřejných prostředků (bez nákladů na provozování) Odpověď s informací: 2.3. 35 122,- Kč s DPH. Žádost o informace žadatele č.: 2.4. sdělení, do kdy je uzavřena smlouva na využívání tohoto systému; v případě že není uzavřena smlouva, sdělení do kdy je uhrazeno využívání tohoto systému Odpověď s informací: 2.4. smlouva vypovězena, uhrazeno do 31.12.2015

Přílohy:
Odpovědní formulář (395 kB)

Poslední změna: 18.6.2015 16:14:27 Vostrejš Libor Ing.

Datum žádosti: 26. 5. 2015

Věc: Etický kodex, stížnosti a petice

Žádost: Žadatel pro potřeby své diplomové práce žádal o informace týkající se etického kodexu, informování občanů o jednání orgánů města, podaných stížnostech a šetření ombudsmana.

Odpověď: Informace byly poskytnuty ve struktuře dotazů žadatele.

Další informace: tajemník MěÚ

Poslední změna: 9.6.2015 07:11:19 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 13. 5. 2015

Věc: Obsazování osob v domech s pečovatelskou službou

Žádost: na základě čeho je rozhodováno o umisťování osob do domů s pečovatelskou službou, kdo povoluje bydlení v tomto domě a zda toto bydlení podléhá schválení Radě města

Odpověď: V souladu s kritérii pro přidělování bytů v domech s pečovatelskou službou jsou přijímány žádosti do seznamu uchazečů. 1x až 2x do roka jsou radou města schvalovány doplněné pořadníky pro přidělení bytu. práva a povinnosti nájemce bytu se řídí občanským zákoníkem a nájemní smlouvou. povolení bydlení je upraveno zejména §2272 občanského zákoníku.

Další informace: ing. Petr Krábek, petr.krabek@zdarns.cz

Poslední změna: 25.5.2015 16:47:50 Krábek Petr Ing.

Datum žádosti: 5. 5. 2015

Věc: informace o tom, zda město z rozpočtu podporuje osoby v hmotné nouzi

Žádost: Dotaz, zda má město zřízený fond ze kterého si mohou žádat osoby v hmotné nouzi o finanční příspěvek, kolik je tam finančních prostředků, kolik žadatelů si o tuto pomoc žádalo, kolik v loňském roce bylo vyplaceno prostředků, zda byly výplata provedena poukázkami a zda mezi žadateli byli rodiče samoživitelé.

Odpověď: Město nemá zřízený fond ze kterého by si mohli žádat osoby v hmotné nouzi o finanční příspěvek, tedy tam nejsou žádné finanční prostředky. Uvedené osoby v loňském roce mohli využít podání žádosti do rady města o Sponzoring RM nebo podání žádosti u starosty a místostarosty ze Sponzoringu UZ. V letošním roce jsou tyto prostředky vázány na činnost a žadatelé z popisovaného účelu by již nesplňovali podmínky pro poskytnutí příspěvku. Dále bylo odpovězeno, že město nepoužívá poukázky k poskytnutí příspěvku a dotace. Nikdo si o tuto pomoc žádal a nebyly vyplaceny žádné prostředky na poptávaný účel.

Další informace: ing. Petr Krábek, tel.: 736 510 465, mail: petr.krabek@zdarns.cz

Poslední změna: 6.5.2015 13:52:53 Krábek Petr Ing.

Datum žádosti: 23. 4. 2015

Věc: Poskytnutí informace dle zákona č. 106/199 Sb.

Žádost: Poskytnutí vydaných pravomocných rozhodnutí o vyvlastnění v období od ledna 2012, kdy účastníkem řízení byly osoby, které nejsou známy nebo osoby neznámého pobytu.

Odpověď: V daném období nebylo stavebním úřadem vydáno rozhodnutí dle zákona č. 184/2006 Sb., o odnětí nebo omezení vlastnického práva k pozemku nebo ke stavbě.

Poslední změna: 27.4.2015 13:36:08 Pitková Libuše Ing.

Datum žádosti: 13. 4. 2015

Věc: poskytnutí informace o přidělení bytu v domě s pečovatelskou službou

Žádost: žádost o poskytnutí informace o podmínkách přidělení bytu v domě s pečovatelskou službou, kdo rozhoduje o přidělení bytu, možnost bydlení jiných osob v těchto bytech.

Odpověď: odkaz na schválená kritéria pro přidělování bytů v domě s pečovatelskou službou, která jsou v příloze, vysvětlení bydlení jiných osob - návštěva

Přílohy:
Kritéria pro přidělování bytů v domě s pečovatelskou službou (131 kB)

Další informace: paní Řičanová, tel. 566 688 333, e-mail: blanka.ricanova@zdarns.cz

Poslední změna: 8.2.2016 16:46:20 Krábek Petr Ing.

Datum žádosti: 9. 4. 2015

Věc: Poskytnutí informace dle zákona č. 106/199 Sb.

Žádost: AD 1) Jakým dodavatelem a za jakých podmínek(cenových i ostatních) jsou v současné době poskytovány v jejích objektech následující služby: - vnitřní a venkovní úklid - správa a údržba nemovitostí. AD 2) zda využívá nějaká energeticky úsporná opatření a pokud ano, tak jaká AD 3) kopie smluv či objednávek na základě kterých jsou výše uvedené činnosti zajišťovány

Odpověď: Ad1)Město Žďár nad Sázavou má uzavřeny dvě mandátní smlouvy na správu obecních bytů a dvě smlouvy o dílo pro provedení úklidových služeb. Ostatní objekty v majetku města si město spravuje samo. Ad2)Na objektu MěÚ je reduktor el. proudu Ad3) Dle Vašeho požadavku budou elektronickou formou zaslány: - dvě mandátní smlouvy na správu obecních bytů - dvě smlouvy o dílo pro provedení úklidových služeb - smlouva o dílo na dodávku reduktoru el. proudu

Další informace: ing. Milan Petr

Poslední změna: 20.4.2015 10:20:46 Petr Milan Ing.

Datum žádosti: 26. 1. 2015

Věc: Počty pracovníků MěÚ - statistika

Žádost: Počty pracovníků MěÚ - statistika za roky 2006 - 2014

Odpověď: tabulka s daty

Další informace: ing. Soňa Halámková

Poslední změna: 16.2.2015 10:47:04 Halámková Soňa Ing.

Datum žádosti: 12. 1. 2015

Věc: Plán investic města na rok 2015

Žádost: Zaslání investičního plánu města pro rok 2015, resp. seznam stavebních projektů, které jsou plánované městem na rok 2015 - název, stručný popis, rozpočet projektu, plánovaná termín zahájení, předpokládaný termín VŘ na dodavatele

Odpověď: Klafar II - TI pro ul. Hrnčířská - 20 mil.Kč, Profi JIhlava, není schválen, není schválen Pěší trasy podél barokního mostu - 7 mil.Kč, PK Ossendorf Brno, není schválen, není schválen Zesílení povrchů JamskáxNovoměstská - 10 mil.Kč, zpracovává se, není schválen, není schválen Rek. ul. Neumannova - 5 mil.Kč - zpracovává se, není schválen, není schválen

Přílohy:
Odpověď (30 kB)

Další informace: Ing. Irena Škodová

Poslední změna: 28.1.2015 07:42:52 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 6. 1. 2015

Věc: Veřejné osvětlení

Žádost: Dotazník

Odpověď: Průvodní dopis a vyplněný dotazník.

Další informace: Ing. Miloslav Dvořák

Poslední změna: 29.1.2015 11:34:51 Dvořák Miloslav Ing.

Datum žádosti: 5. 12. 2014

Věc: Dětské dopravní hříště - zpřístupnění smluv

Žádost: Smlouva o dílo č.10/11 ze dne 22.6.2011 a č.31-049 ze dne 11.4.2011

Odpověď: Kopie smluv kromě 70 ti stránkového položkového rozpočtu

Přílohy:
bez názvu (614 kB)

Další informace: Petr Fuksa

Poslední změna: 18.12.2014 13:57:21 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 3. 12. 2014

Věc: Stavební úpravy kina - smlouvy

Žádost: jaké smlouvy byly uzavřeny, jaká správní rozhodnutí byla vydána, kde je na webových stránkách sazebník úhrad za poskytování informací

Odpověď: SOD byly uzavřeny na zpracování P.D. s Ing. Josefem Pohankou, Nové Veselí, dodavatelem stavby firmou GREMIS spol. s r.o., Velké Meziříčí, na technický dozor investora s firmou GARANT spol. s r.o., Žďár nad Sázavou. Charakter stavby nevyžadoval vydání správního rozhodnutí. Sazebník úhrad je na http://vsrv07/internet/mestsky-urad/Pravidla-priloha-2.asp nebo delší cestou na www.zdarns.cz, pod roletkou Městský úřad-Povinně zveřejňované info. dle 106/99Sb.-Pravidla pro zajištění přístupu k informacím-Příloha č. 2.

Přílohy:
bez názvu (35 kB)

Další informace: Petr Fuksa, Ing. Milan Petr

Poslední změna: 18.12.2014 13:48:22 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 3. 12. 2014

Věc: Pronájem stožárů veřejného osvětlení

Žádost: 1) všechny platné smlouvy o pronájmu sloupů veřejného osvětlení nebo smlouvu/y, jejíž je pronájem sloupů veřejného osvětlení součástí 2) všechny dodatky ke smlouvě zmíněné v bodě 1 3) všechny platné smlouvy a dodatky uzavřené s firmou HOSTALEK-WERBUNG spol. s r.o. 4) celková výše příjmů od firmy HOSTALEK-WERBUNG spol. s r.o. za rok 2013 5) zda lze jinak než přes firmu/y, která/é mají uzavřenou smlouvu z bodu 1, osadit reklamu na sloupy veřejného osvětlení a případně jak a jaký byl z toho výnos za rok 2013

Odpověď: Požadované informace byly dle žádosti zaslány žadateli emailem.

Další informace: Ing. Dvořák Miloslav

Poslední změna: 15.12.2014 16:34:16 Dvořák Miloslav Ing.

Datum žádosti: 24. 11. 2014

Věc: Dětské dopravní hřiště Okružní ul.

Žádost: Žádost o termín realizace, termíny projednávání v RM a ZM, jaké smlouvy byly uzavřeny, zda byly čerpány dotace, územní rozhodnutí, stavební povolení, kolaudační souhlas

Odpověď: Realizace proběhla dle SOD v termínu 263 dnů od předání staveniště 8.8.2011. Akce byla projednáván v rámci:schvalování ÚP města(24.4.2003), záměru na nabytí stávajícího hřiště (15.11.2004, 13.12.2004,16.12.2004), SPRM (11.2.2008), výběrového řízení na dodavatele stavby (28.2.2008, 18.4.2011, 30.5.2011), rozpočtových opatření (13.6.2011, 25.7.2011). Smlouvy: SOD s firmou GREMIS Velké Meziříčí ze dne 22.6.2011. Projekt nebyl financován s dotací. Kopie ÚR, SP a KS v příloze odpovědi

Přílohy:
Odpověď (50 kB)

Další informace: Ing. Irena Škodová

Poslední změna: 10.12.2014 10:47:09 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 17. 10. 2014

Věc: doplnění - zavodnění náhonu Najdek

Žádost: žádost o sdělení, z jakého důvodu není stejné zavodnění náhonu

Odpověď: Jak správně uvádíte, v kompetenci vodoprávního úřadu je mmj. i kontrola plnění povinností vlastníků vodních děl daných ustanovením § 59 zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „vodní zákon“). Opětovně Vám sdělujeme, že ve věci provádění údržby a opravy náhonu je proto jednáno s Obcí Hamry nad Sázavou a panem Pavlem Miliánem, Hamry nad Sázavou 257, který má s Obcí Hamry nad Sázavou uzavřenu nájemní smlouvu. Jak je Vám jistě známo, předmětným náhonem je voda přiváděna pro malou vodní elektrárnu pana Miliána. Je proto logické, že výška vody v náhonu před vtokem do malé vodní elektrárny (Vámi uváděná výška 82 cm) je regulována tak, aby vlastník vodního díla mohl realizovat povolené nakládání s povrchovými vodami. Povolení k nakládání s povrchovými vodami – využívání jejich energetického potenciálu (dříve jejich jiné – energetické - využití) je uděleno pro vodní dílo – malou vodní elektrárnu. Je v něm stanoveno maximální množství vody, které je potřebné pro provoz malé vodní elektrárny. Výška hladiny vody v náhonu se nestanovuje. Zmíněná malá vodní elektrárna je provozována v závislosti na průtocích vody ve vodním toku Sázava, a to zásadně tak, že ve vodním toku musí být zachován minimální zůstatkový průtok (pokyny pro manipulaci s vodou jsou uvedeny v manipulačním řádu).

Poslední změna: 27.10.2014 15:56:22 Mišingerová Věra

Datum žádosti: 13. 10. 2014

Věc: Informace o životním prostředí

Žádost: Rozdíl mezi množstvím celkového úniku reprotoxických látek do ovzduší, vody a půdy v Kraji Vysočina před zavedením a následně po zavedení EMS v roce 2005 podle EN ISO 140001:2004

Odpověď: předmětem žádosti je informace o životním prostředí, spadá předmětný požadavek na poskytnutí informací do režimu zákona č. 123/1998 Sb.( v tomto smyslu byla odpověď poskytnuta)

Poslední změna: 16.2.2015 15:55:46 Kubálková Jitka Ing.

Datum žádosti: 10. 10. 2014

Věc: Povolené VHP

Žádost: Poskytnutí přehledu o aktuálně platných povoleních pro provozování VHP a dobu jejich platnosti, identifikace provozovatelů a umístění VHP.

Odpověď: Přehled platných povolení pro provozování VHP

Poslední změna: 15.10.2014 09:00:14 Vácová Jitka Bc.

Datum žádosti: 22. 9. 2014

Věc: Žádost o poskytnutí zápisů a docházky do výborů

Žádost: Poskytnutí informací o datech jednání finančního a kontrolního výboru ve volebním období 2010-2014, poskytnutí programů a zápisů z jednání výborů a přehled docházky jednotlivých členů výborů.

Odpověď: Byly zaslány kopie příslušných materiálů a požadovaný přehled.

Další informace: Ing. Vlasta Polová

Poslední změna: 16.10.2014 09:13:07 Polová Vlasta Ing.

Datum žádosti: 22. 9. 2014

Věc: Žádost o informace ke smlouvám

Žádost: Kopie všech smluv a dodatků, které má město Žďár nad Sázavou uzavřeno s dodavateli poskytující městu služby v rámci položky 3722(nakládání s komunálním odpadem), 3631( veřejné osvětlení - údržba), 2212( zimní údržba místních komunikací), 3745( veřejná zeleň), dále ke všem smlouvám, rozpočty, cenové nabídky, položkové ceny služeb

Odpověď: Byly poskytnuty všechny výše jmenované smlouvy a dodatky.

Další informace: Ing. Jaroslav Kadlec

Poslední změna: 3.10.2014 10:55:00 Kozáková Miluše

Datum žádosti: 15. 9. 2014

Věc: ochranné pásmo úpravny vody v ZR

Žádost: - množství závadných látek, havarijní plán úpravny vody

Odpověď: Sdělení vodoprávního úřadu k žádosti o poskytnutí informací ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím – ochranné pásmo úpravny vody ve Žďáře nad Sázavou a nakládání se závadnými látkami. Městský úřad Žďár nad Sázavou, odbor životního prostředí, jako příslušný vodoprávní úřad, obdržel dne 15.09.2014 Vaši žádost o poskytnutí informací ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím. V tomto podání žádáte o informace týkající se ochranného pásma úpravny vody ve Žďáře nad Sázavou a nakládání se závadnými látkami. K Vašim dotazům sdělujeme: - V objektu vodojemu je, dle informací VODÁRENSKÉ AKCIOVÉ SPOLEČNOSTI, a.s., skladováno maximálně 200 kg kapalného chloru uloženého v tlakových lahvích. - Stavbu „Vodojem Žďár nad Sázavou – výroba a skladování chlordioxidu“ povolil Okresní úřad Žďár nad Sázavou, referát životního prostředí pod č.j.: ŽP Vod. 1113/96/Kl ze dne 15.04.1996, dne 29.10.1996 pod č.j.: ŽP Vod. 2380/96/Kl vydal kolaudační rozhodnutí a zároveň schválil provozní řád. Dále byl Okresním úřadem Žďár nad Sázavou, referátem obrany a ochrany schválen „Plynový poplachový řád“. Havarijní plán nebyl vypracován. - Městský Úřad Žďár nad Sázavou, odbor životního prostředí neschvaloval havarijní plán pro úpravnu vody ve Žďáře nad Sázavou.

Poslední změna: 15.10.2014 14:21:13 Kynclová Magdaléna Ing.

Datum žádosti: 10. 9. 2014

Věc: Sdělení Vodárenské akciové společnosti, a.s., k havarijnímu pásmu nebezpečných zařízení vodojemu Žďár nad Sázavou

Žádost: Zaslání odpovědi odpovědného pracovníka VAS a.s.,Divize Žďár nad Sázavou na dotaz Městského úřadu, odboru rozvoje a územního plánování ohledně existence (rozsahu) ochranného pásma kolem úpravny vod nad sídlištěm Vodojem v rámci zpracování změn ÚP.

Odpověď: Zaslání kopie sdělení k havarijnímu pásmu nebezpečných zařízení Vodojemu Žďár n.S.ze dne 4.03.2013 včetně příloh tohoto sdělení (8 příloh) a zaslání kopie žádosti Městského úřadu Žďár nad Sázavou o sdělení ze dne 15.02.2013.

Přílohy:
bez názvu (46 kB)

Další informace: Darina Faronová

Poslední změna: 16.9.2014 15:22:52 Faronová Darina Ing.

Datum žádosti: 28. 8. 2014

Věc: zavodnění náhonu Najdek

Žádost: doplnění informace - proč není zavodnění náhonu stejné v úseku za elektrádnou jako v úseku před elektrárnou, zda je zavodnění náhonu dostatečné vzhledem k ochraně stavební konstrukce opěrných zdí

Odpověď: Městský úřad Žďár nad Sázavou, odbor životního prostředí, jako příslušný vodoprávní úřad, obdržel dne 28.8.2014 Vaši žádost o doplnění informace ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím, týkající se zavodnění náhonu v katastrálním území Najdek na Moravě. Opětovně Vám sdělujeme, že náš vodoprávní úřad výšku hladiny vody v náhonu nestanovil a rovněž tak nevydal rozhodnutí o omezení zavodnění náhonu. Ani ve spisové dokumentaci se nenachází doklady, že by tak kdy učinil vodoprávní úřad, příslušný v této záležitosti v minulosti. Rovněž tak jste byl informován, že na doporučení Hasičského záchranného sboru Kraje Vysočina bude požární řád obce Hamry nad Sázavou upraven ve smyslu jejich vyjádření ze dne 28.3.2014 ev. č. 66/2-2014, tj. že náhon zde nebude uveden jako zdroj požární vody, ale pouze jako další zdroj požární vody, z čehož vyplývá, že již nemusí splňovat dané parametry průtoku a výšku hladiny – toto stanovisko jste rovněž obdržel jako součást stejnopisu protokolu z jednání ze dne 16.4.2014. Dále Vám sdělujeme, že v kompetenci vodoprávního úřadu není posuzování stavebních konstrukcí opěrných zdí náhonu.

Poslední změna: 8.9.2014 13:03:46 Mišingerová Věra

Datum žádosti: 27. 8. 2014

Věc: Smlouva s EKO - KOM

Žádost: Žádost o poskytnutí smlouvy včetně dodatků se společností EKO-KOM, a.s.

Odpověď: Byla zaslána kopie Smlouvy o zajištění zpětného odběru a využití odpadů z obalů s autorizovanou společností EKO-KOM, a.s.

Další informace: Miluše Kozáková

Poslední změna: 15.9.2014 14:21:07 Kozáková Miluše

Datum žádosti: 10. 8. 2014

Věc: Žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb.

Žádost: Poskytnutí smluv č. dodatků na položku Zajištění zimní údržby.

Odpověď: Zaslání kopií příslušných materiálů

Další informace: Jiří Kasper

Poslední změna: 11.8.2014 13:37:29 Kasper Jiří

Datum žádosti: 6. 8. 2014

Věc: Přestupky v dopravě

Žádost: Dotaz na oznámení přestupku v dopravě, jejich počet, výši uložených pokut, způsob projednání v letech 2009 - 2013, a to za každý rok zvlášť.

Odpověď: Zaslán požadovaný přehled

Poslední změna: 19.8.2014 10:43:44 Kocián Zdeněk

Datum žádosti: 6. 8. 2014

Věc: kopie kandidátních listin

Žádost: o kopie kandidátních listin podaných registračnímu úřadu podle § 21 odst. 3 zákona č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí

Odpověď: základní informace o jednotlivých kandidujících volebních stranách do 48 obcí, které náležejí do Pověřeného obecního úřadu Žďár nad Sázavou, lze získat na úřední desce Městského úřadu Žďár nad Sázavou, kde jsou zveřejněna rozhodnutí o registraci kandidátních listin pro volby do zastupitelstev obcí, konaných 10. a 11. října 2014. Informace o jednotlivých kandidátech předkládá k dispozici Český statistický úřad na adrese www.czso.cz a to nejpozději od 28. srpna 2014. Informace získané z kopií kandidátních listin by byly duplicitou k informacím získaným ze stránek Českého statistického úřadu (jedná se o data kandidátů, která lze zveřejnit a budou zpracovávána pro tisk hlasovacích lístků).

Poslední změna: 16.2.2015 18:01:31 Šírová Olga

Datum žádosti: 4. 8. 2014

Věc: Žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb.

Žádost: Poskytnutí smluv vč. dodatků na položku "údržba veřejného osvětlení"

Odpověď: Zaslání kopií příslušných materiálů.

Další informace: Ing. Miloslav dvořák

Poslední změna: 5.8.2014 13:21:16 Dvořák Miloslav Ing.

Datum žádosti: 22. 7. 2014

Věc: Žádost o informace podle 106/1999 Sb.

Žádost: Dotaz na odměňování uvolněných zastupitelů a vedoucích úředníků

Odpověď: Častečně odmítnuto rozhodnutím dle § 15 zákona 106/1999 Sb. doručeným žadateli dne 11.8.2014

Další informace: tajemník MěÚ

Poslední změna: 17.8.2014 09:40:16 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 30. 6. 2014

Věc: Studna nám. Republiky

Žádost: Poskytnutí návrhu studny, rozpočtu, zadání, údajů o projektantovi

Odpověď: Kopie návrhů z materiálů do RM je součástí příloha dopisu, rozpočet ve výši 400.609,- Kč vč. DPH, usnesení Rady města o umístění a odsouhlasení vzhledu pracovníky RgM, projektant Ateliér RAW - docent ing.arch. Tomáš Rusín, podrobné požadované informace ne www.raw.cz, IČO na www.justice.cz

Přílohy:
bez názvu (432 kB)

Další informace: odbor rozvoje a ÚP, Ing. Škodová

Poslední změna: 14.7.2014 08:53:09 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 26. 6. 2014

Věc: Smlouvy o nakládání s komunálním odpadem

Žádost: Poskytnutí všech smluv na položce 3722 o nakládání s komunálním odpadem

Odpověď: Smlouva o nakládání s komunálním odpadem + dodatek Smlouva o ukládání na skládce TKO a TPO - S-003 Ronov nad Sázavou

Poslední změna: 2.7.2014 10:58:11 Kozáková Miluše

Datum žádosti: 16. 6. 2014

Věc: Přezkoumání hospodaření města Žďáru nad Sázavou, audit účetní závěrky města a audity účetních závěrek PO zřízených městem za rok 2014

Žádost: TOP Auditing, s. r. o., Koliště 1965/13a, Brno, seznam hodnocených nabídek s uvedením uchazeče a jeho nabídkové ceny v uvedeném výběrovém řízení

Odpověď: Zaslán seznam hodnocených nabídek dle požadavku datovou schránkou

Poslední změna: 20.6.2014 09:23:16 Vácová Jitka Bc.

Datum žádosti: 11. 6. 2014

Věc: Všech správních řízení, v nichž byla v žádosti uvedená osoba účastníkem řízení

Žádost: Uvedení všech správních řízení, v nichž byla v žádosti uvedená osoba účastníkem řízení a kopie veškerých správních rozhodnutí vydaných v těchto správních řízeních.

Odpověď: Rozhodnutí o odmítnutí žádosti

Další informace: JUDr. Stanislava Prokopová Ph.D.

Poslední změna: 21.7.2014 13:00:19 Prokopová Stanislava JUDr.

Datum žádosti: 2. 6. 2014

Věc: IPRM a komunitní plánování

Žádost: poskytnutí plánu a průběhu vzniku IPRM včetně zápisů a přehled probíhajících komunitních plánování

Odpověď: - Město nemá IPRM - Komunitní plánování soc. služeb - aktualizace probíhá a zajišťuje ji sociální odbor MěÚ

Přílohy:
IPRM a komunitní plánování (278 kB)

Další informace: Irena Škodová

Poslední změna: 17.6.2014 10:31:35 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 29. 5. 2014

Věc: zavodnění náhonu Najdek

Žádost: žádost o informace, z jakého důvodu není vodní dílo zavodněno, a zda o omezení zavodnění vydal správní orgán nějaké rozhodnutí

Odpověď: Městský úřad Žďár nad Sázavou, odbor životního prostředí, jako příslušný vodoprávní úřad, obdržel dne 29.5.2014 Vaši žádost o poskytnutí informací ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím. V tomto podání žádáte o informace, z jakého důvodu není tato část vodního díla zavodněna, a zda o omezení zavodnění vydal správní orgán nějaké rozhodnutí. Na základě Vaší žádosti sdělujeme, že vodní náhon je zavodněn, vodoprávní úřad výšku hladiny vody v náhonu nestanovil a rovněž tak nevydal rozhodnutí o omezení zavodnění náhonu. Sdělením vodoprávního úřadu č.j. ŽP/504/14/VM/5 ze dne 29.4.2014 jste byl informován o opravě opěrných zdí náhonu. Rovněž tak jste byl informován, že na doporučení Hasičského záchranného sboru Kraje Vysočina bude požární řád obce Hamry nad Sázavou upraven ve smyslu jejich vyjádření ze dne 28.3.2014 ev. č. 66/2-2014, tj. že náhon zde nebude uveden jako zdroj požární vody, ale pouze jako další zdroj požární vody, z čehož vyplývá, že již nemusí splňovat dané parametry průtoku a výšku hladiny – toto stanovisko jste rovněž obdržel jako součást stejnopisu protokolu z jednání ze dne 16.4.2014.

Poslední změna: 11.6.2014 10:06:48 Mišingerová Věra

Datum žádosti: 23. 4. 2014

Věc: doplnění - provádění vodoprávního dozoru

Žádost: žádost o poskytnutí doplňujících informací, jak byl v letech 1980 - 2013 vodoprávním úřadem prováděn vodoprávní dozor - vodní dílo č. 1 Najdek

Odpověď: Městský úřad Žďár nad Sázavou, odbor životního prostředí, jako příslušný vodoprávní úřad, obdržel dne 9.4.2014 Vaši žádost o poskytnutí informací ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím. V tomto podání žádáte o informace, kdy referát životního prostředí Okresního úřadu ve Žďáře nad Sázavou a odbor životního prostředí Městského úřadu ve Žďáře nad Sázavou prováděly v letech 1980 – 2013 vodoprávní dozor na vodním díle č. 1, dále žádáte o sdělení závěrů z těchto kontrol, přijatých opatřeních a pořízení kopií těchto záznamů. Dopisem ze dne 14.4.2014 Vám bylo sděleno, že ze spisové dokumentace, která byla vedena Okresním úřadem Žďár nad Sázavou, referátem životního prostředí a následně – od roku 2003 - je vedena Městským úřadem Žďár nad Sázavou, odborem životního prostředí, vodoprávní úřad dovozuje, že „vodní dílo č. 1“, které se nachází v katastrálním území Hamry nad Sázavou a Najdek na Moravě, tvoří jez, přiváděcí náhon včetně technických zařízení a odpadní kanál s tím, že ve spisové dokumentaci nejsou založeny doklady o provádění vodoprávního dozoru u těchto objektů. Ve svém podání, které bylo našemu odboru doručeno dne 23.4.2014, uvádíte, že z námi poskytnuté informace není zřejmé, zda vodoprávní dozor na vodním díle č. 1 byl prováděn a doklady ve spisové dokumentaci se nedochovaly (např. byly ztraceny), nebo zda vodoprávní dozor v uvedeném období nebyl prováděn, a žádáte tedy o upřesnění poskytnuté informace. Na základě Vaší žádosti sdělujeme, že vzhledem k tomu, že ve spisové dokumentace nejsou založeny doklady o provádění vodoprávního dozoru u výše uvedených objektů, nebyl tento dozor proveden.

Poslední změna: 30.4.2014 16:36:13 Mišingerová Věra

Datum žádosti: 10. 4. 2014

Věc: Vizualizace zateplení polikliniky

Žádost: Vizualizace plánovaného zateplení polikliniky a případně dalších souvisejících dokumentů v el. podobě

Odpověď: ORÚP tuto stavbu nepřipravuje a nedisponuje požadovanými dokumenty. Žadatel se musí obrátit na ředitele PO Poliklinika pana M.H. Zrůsta (kontakty přiloženy).

Další informace: Irena Škodová

Poslední změna: 23.4.2014 08:11:44 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 9. 4. 2014

Věc: vodoprávní dozor

Žádost: vodoprávní dozor prováděný v letech 1980 - 2013 - vodní dílo č. 1 Najdek

Odpověď: Městský úřad Žďár nad Sázavou, odbor životního prostředí, jako příslušný vodoprávní úřad, obdržel dne 9.4.2014 Vaši žádost o poskytnutí informací ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím. V tomto podání žádáte o informace, kdy referát životního prostředí Okresního úřadu ve Žďáře nad Sázavou a odbor životního prostředí Městského úřadu ve Žďáře nad Sázavou prováděly v letech 1980 – 2013 vodoprávní dozor na vodním díle č. 1, dále žádáte o sdělení závěrů z těchto kontrol, přijatých opatřeních a pořízení kopií těchto záznamů. K výše uvedenému sdělujeme: - ze spisové dokumentace, která byla vedena Okresním úřadem Žďár nad Sázavou, referátem životního prostředí a následně – od roku 2003 - je vedena Městským úřadem Žďár nad Sázavou, odborem životního prostředí, vodoprávní úřad dovozuje, že „vodní dílo č. 1“, které se nachází v katastrálním území Hamry nad Sázavou a Najdek na Moravě, tvoří jez, přiváděcí náhon včetně technických zařízení a odpadní kanál. Ve spisové dokumentaci nejsou založeny doklady o provádění vodoprávního dozoru u těchto objektů. Pro úplnost ještě uvádíme, že Vámi citovaný protokol, sepsaný Okresním úřadem v Novém Městě na Moravě dne 21.10.1932, se týká žádosti Elektrárenského družstva pro Najdek a připojené obce se sídlem v Najdeku o zjištění a uznání vodního práva pro jejich vodní dílo – elektrárnu v Najdeku čp. 1 a následně o zapsání tohoto práva do vodní knihy. Přípisem ze dne 20.1.1933 č. 23841/32 bylo toto právo uznáno – jsou zde pod body 1 – 6 vyjmenována oprávnění týkající se nakládání s vodami, dále jsou zde v části A/ pod body 1 - 5 stanoveny služebnosti ve prospěch vodního díla a v části B/ pod body 1 – 2 stanoveny služebnosti v neprospěch vodního díla. Dále je zde stanoveno, že žadatel je povinen udržovat: 1. celé vodní dílo včetně náhonu a jezu a 2. udržovat s obcí Najdek most přes náhon na veřejné cestě p.č. 590 dle dohody, usnesené obecním zastupitelstvem. Nejedná se tedy o schvalovací výměr „vodního díla č. 1“ – pouze ve shora citovaném protokole – v popisu vodního díla - elektrárny v Najdeku čp. 1 – jsou jez, přiváděcí náhon a odpadní příkop označeny jako vodní zařízení elektrárny.

Poslední změna: 16.4.2014 13:23:52 Mišingerová Věra

Datum žádosti: 8. 4. 2014

Věc: Plakátovací plochy

Žádost: Zaslání smlouvy o nájmu pozemků nebo plakátovacích ploch za účelem provozování výlepu plakátů.

Odpověď: Zaslány kopie požadovaných dokumentů.

Další informace: Ing. Miloslav Dvořák

Poslední změna: 17.4.2014 14:32:17 Dvořák Miloslav Ing.

Datum žádosti: 29. 3. 2014

Věc: Poskytnutí záznamů a zápisů z 15., 16. a 18. jednání ZM

Žádost: Poskytnutí kopií záznamů a zápisů z 15., 16. a 18. jednání ZM.

Odpověď: Poskytnuto v pdf formátu.

Poslední změna: 1.4.2014 16:09:18 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 27. 3. 2014

Věc: žádost o poskytnutí audiozáznamu ze zasedání zastupitelstva MÚ dne 15. prosince 2010

Žádost: žádost o poskytnutí audiozáznamu ze zasedání zastupitelstva MÚ dne 15. prosince 2010

Odpověď: požadovaná infrmace neexistuje (v souladu s JŘ ZM byla smazána po ověřením následujícím ZM)

Poslední změna: 28.3.2014 12:29:17 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 20. 3. 2014

Věc: Smlouva na údržbu veřejné zeleně

Žádost: Poskytnutí všech smluv včetně dodatků, které má město Žďár nad Sázavou uzavřeno s dodavateli, poskytujícími městu služby v rámci položky rozpočtu 3745 Veřejná zeleň včetně rozpočtů (oceněné výkazy výměr), cenových nabídek či jiných materiálů, které by dokládaly položkové ceny služeb, nejsou-li tyto součástí výše uvedených smluv.

Odpověď: Dobrý den, posílám požadované materiály. S pozdravem Ing. Marie Šustrová odbor komunálních služeb tel.: 566 688 185 e-mail: marie.sustrova@zdarns.cz Městský úřad Žďár nad Sázavou Žižkova 227/1 591 31 Žďár nad Sázavou www.zdarns.cz

Přílohy:
bez názvu (336 kB)
bez názvu (224 kB)
bez názvu (287 kB)
bez názvu (291 kB)
bez názvu (48 kB)
bez názvu (34 kB)

Poslední změna: 1.4.2014 10:11:09 Šustrová Marie Ing.

Datum žádosti: 26. 2. 2014

Věc: Kostel sv. Jana Nepomuckého

Žádost: Zda z obsahu písemnosti ze dne 26.11.1953, ve věci národní kulturní památky na Zelené hoře u Žďáru nad Sázavou vyplývá, že tato nemovitost byla církvím „ukradena“?

Odpověď: Na odboru rozvoje a územního plánování Městského úřadu Žďár nad Sázavou, který je orgánem státní památkové péče a přísluší mu péče o kulturní památky, ani ve Spisovně Městského úřadu Žďár nad Sázavou se Vámi uváděná písemnost nenachází. Z tohoto důvodu nemůžeme posoudit její obsah.

Další informace: Mgr. Zuzana Vostrejšová

Poslední změna: 27.2.2014 11:02:08 Vostrejšová Zuzana Mgr.

Datum žádosti: 12. 2. 2014

Věc: Žádost o poskytnutí informace o stavbě: Místní komunikace - chodník, Svratka a zaslání podkladů

Žádost: 1. poskytnutí informace, zda byla podána žádost o vydání územního rozhodnutí nebo stavebního povolení 2. požadavek na zaslání rozhodnutí 3. požadavek na zaslání projektové dokumentace

Odpověď: 1. je vedeno řízení na základě podané žádosti 2. rozhodnutí nebyla vydána, a proto nebyla zaslána 3. kopie projektové dokumentace nebyla zaslána - nebyl doložen souhlas pořizovatele

Další informace: Jitka Klementová

Poslední změna: 17.2.2014 14:34:33 Klementová Jitka

Datum žádosti: 13. 12. 2013

Věc: Žádost o poskytnutí audiozáznamu ze zasedání ZM

Žádost: poskytnutí audiozáznamu ze zasedání zastupitelstva MÚ dne 12. prosince 2013.

Odpověď: osobní převzetí audiozáznamu na CD nosiči

Poslední změna: 15.1.2014 10:01:14 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 8. 12. 2013

Věc: poskytnutí kopie územního rozhodnutí a stavebního povolení pro stavbu Obchodní centrum Saller

Žádost: Žádost o přístup k územnímu rozhodnutí o umístění stavby a stavebnímu povolení pro projekt Obchodní centrum Sallerova výstavba (takto je projekt nazván v systému EIA, dnes Nákupní park Žďár). >

Odpověď: po doplnění žádosti(objasnění termínu zpřístupnění) byly na uvedenou doručovací adresu zaslány kopie požadovaných rozhodnutí,v nichž byly odstraněny osobní údaje účastníků řízení.

Poslední změna: 18.12.2013 09:40:06 Pitková Libuše Ing.

Datum žádosti: 12. 11. 2013

Věc: Žádost o sdělení zájemce o prodej budovy bývalé 1. ZŠ

Žádost: Žádost o sdělení zájemce o prodej budovy bývalé 1. ZŠ v rámci vyhodnocení záměru na prodej Z-276/2013-OP

Odpověď: Sděleno, že zájemcem je pan ing. Marek Žák, Brno

Poslední změna: 26.11.2013 09:22:19 Prokopová Stanislava JUDr.

Datum žádosti: 31. 10. 2013

Věc: Žádost o poskytnutí audiozáznamu z veřejného pojednávání ÚP

Žádost: Žádost o poskytnutí audiozáznamu z veřejného pojednávání ÚP dne 25. září 2013

Odpověď: zaslání požadovaného zvukového záznamu

Přílohy:
odpověď na žádost (24 kB)

Další informace: Ing. Darina Faronová

Poslední změna: 13.11.2013 08:52:52 Faronová Darina Ing.

Datum žádosti: 31. 10. 2013

Věc: poskytnutí informací o všech nabídkách, které podali zájemci o koupi budov a pozemků bývalé 1. ZŠ včetně kopií nabídek.

Žádost: poskytnutí informací o všech nabídkách, které podali zájemci o koupi budov a pozemků bývalé 1. ZŠ včetně kopií nabídek.

Odpověď: v souladu s Vaší žádostí Vám zasílám nabídky na odkoupení objektu budovy bývalé 1. ZŠ včetně pozemků a to od roku 2009 - 2012. Bohužel Vám musím odmítnou zaslání návrhu na odprodej, který byl městu zaslán jako reakce na vyhlášený záměr Z-276/2013-OP a to z důvodu, že tento návrh nebyl doposud projednán v orgánech města a návrh neobdrželi v současné době ani zastupitelé města. Ti návrh obdrží společně s doporučením rady města po projednání a rozhodnutí na zasedání rady města, což předpokládám, že bude 11.11.2013. O částečném odmítnutí Vaší žádosti jsem vydal rozhodnutí, které Vám bude zasláno poštou, ale pro Vaši informaci Vám toto rozhodnutí zasílám i elektronicky. Věřím, že pochopíte, že částečné odmítnutí poskytnutí informace není moje neochota tuto informaci poskytnout, ale nabídkou se musí nejprve zabývat členové rady města

Poslední změna: 15.1.2014 10:09:14 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 19. 9. 2013

Věc: žádost o poskytnutí kopií smluv na telekomunikační služby

Žádost: žádám o kopii aktuálně platné smlouvy (resp. všech takových smluv) na telekomunikační služby, které má Vaše obec uzavřenou s poskytovatelem těchto služeb (např. mobilním operátorem, apod.).

Odpověď: rozhodnutí o odmítnutí žádosti v souladu s § 15 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, neboť vámi požadované smlouvy obsahují ustanovení o ochraně obchodního tajemství. 17.10.2013 odvolání proti rozhodnutí 13.11.2013 rozhodnutí KÚ Kraje Vysočina o zrušení rozhodnutí o odmítnutí a vrácení k novému projednání 19.11.2013 poskytnutí informace - Vzhledem ke skutečnosti, že v mezidobí od rozhodnutí o odmítnutí žádosti a rozhodnutí o zrušení tohoto rozhodnutí nadřízeným orgánem, se městu Žďár nad Sázavou podařilo získat souhlas držitelů práv k obchodním tajemstvím uvedeným ve smlouvách s T-mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 149 00 Praha 4, a GTS Czech s.r.o., Přemyslovská 2845/43, 130 00 Praha 3, se zveřejněním Vámi požadovaných smluv, poskytujeme Vám tyto smlouvy v aktuálním znění uložených ke stažení na http://www.zdarns.cz/council/smlouvy-telekomunikacni-sluzby.zip Současně si dovoluji Vás požádat o potvrzení přijetí této zprávy a požadovaných informací.

Poslední změna: 15.1.2014 10:20:11 Havlík Jan Ing. MPA

Datum žádosti: 31. 8. 2013

Věc: vyčlenění ploch pro vylepení volebních plakátů

Žádost: na základě zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, žádáme o poskytnutí informace, zda jsou ve vašem městě vyčleněné nástěnky nebo jiné podobné plochy pro vylepení volebních plakátů ve smyslu zákona č. 247/1995 Sb., o volbách do Parlamentu České republiky.

Odpověď: k podané žádosti v režimu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, sděluji, že p. starostka v souladu s §16 odst. 1 zák. č. 247/1995 Sb., o volbách do Parlamentu České republiky, nevyhradila pro volební kampaň plochu pro vylepení volebních plakátů pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, které se mají konat ve dnech 25. a 26. října 2013.

Další informace: Olga Šírová

Poslední změna: 2.10.2013 09:22:35 Šírová Olga

Datum žádosti: 21. 6. 2013

Věc: kdo zajišťuje ve městě komunální služby

Žádost: Požadavek na název a IČO firmy a do kdy je smlouva u odpadů, komunikací a veřejné zeleně

Odpověď: Požadované údaje o Odasu, Staku, Zahradě vysočina. Požadováno zaslání elektronicky. Odesláno na elektronickou adresu dne 26.6.2013 v 11.20

Další informace: Kadlec

Poslední změna: 31.1.2014 09:57:45 Kadlec Jaroslav Ing.

Datum žádosti: 12. 4. 2013

Věc: Poskytnutí seznamu fungujících stanic měření emisí

Žádost: Poskytnutí seznamu fungujících stanic měření emisí v rozsahu: a) obchodní firma, sídlo, IČ u právnické osoby, nebo jméno, místo trvalého pobytu, IČ u prodnikatele- fyzické osoby b) typ stanice měření emisí, tzn. zážehové, zážehové/LPG/CNG, vznětové, vznětové/LPG, CNG c) typy a značky vozidel, u nichž je stanice měření oprávněna provádět měření emisí, tzn. rozsah oprávnění d) místo, kde je stanice měření emisí provozována

Odpověď: Byly poskytnuty informace v požadovaném rozsahu, a to pro tyto stanice měření emisí: ZDAR a.s., STK Nové Veselí, s.r.o., Zdeněk Jaorš, AMBROŽ AUTO, s.r.o., A U T O ... s.r.o., AGRO - Měřín, a.s.

Další informace: Ing. Luboš Koubek

Poslední změna: 10.12.2013 14:22:55 Šírová Olga

Datum žádosti: 14. 2. 2013

Věc: Míra materiálového využití komunálních odpadů

Žádost: Hnutí DUHA požáduje informaci o míře materiálového využití komunálních odpadů ve Žďáře nad Sázavou za rok 2010, 2011, 2012.

Odpověď: Bylo odesláno množtví vytříděných odpadů za požadované roky.

Přílohy:
Příloha - materiálové využití komunálních odpadů (14 kB)

Další informace: Miluše Kozáková

Poslední změna: 1.3.2013 08:58:26 Kozáková Miluše

Datum žádosti: 6. 2. 2013

Věc: Cena za poskytnuté informace

Žádost: 1. Jaká byla celková částka za poskytnutí informací podle zákona č.106/1999, která byla vaším úřadem naúčtována v roce 2012 žadatelům a žadateli uhrazena, v následujícím členění: a) za pořízení kopií, opatření technických nosičů dat a odeslání informací žadateli, b) za mimořádně rozsáhlé vyhledání informací. 2. Celkový počet žádostí, které váš úřad za r. 2012 vyřídil, v následujícím členění: a) počet žádostí vyřízených poskytnutím informací (i částečně), b) počet žádostí vyřízených neposkytnutím informací (zcela neposkytnuto).

Odpověď: k bodu 1 - za poskytnuté informace nebyly úhrady žadatelům účtovány. K bodu 2a)-počet žádostí vyřízených poskytnutím informací (i částečně):patnáct, 2b)-počet žádostí vyřízených neposkytnutím informací (zcela neposkytnuto):jedna.

Další informace: Olga Šírová

Poslední změna: 22.2.2013 16:37:29 Šírová Olga

Datum žádosti: 4. 2. 2013

Věc: Investiční plán města na rok 2013

Žádost: Firma AMA Liberec požádala o zaslání investičního plánu města na rok 2013

Odpověď: Byl odeslán Seznam investičních akcí města pro rok 2013 zveřejněný na webových stránkách města www.zdarns.cz - Veřejné zakázky

Přílohy:
seznam akcí (38 kB)

Další informace: Ing. Irena Škodová

Poslední změna: 12.2.2013 11:51:21 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 28. 1. 2013

Věc: Investiční plán města na rok 2013

Žádost: Firma Business Media CZ požádala o zaslání investičního plánu města na rok 2013

Odpověď: Byl odeslán seznam akcí zveřejněný na webových stránkách města www.zdarns.cz - Veřejné zakázky -

Přílohy:
seznam akcí (38 kB)

Další informace: Ing. Škodová

Poslední změna: 12.2.2013 11:52:20 Škodová Irena Ing.

Datum žádosti: 31. 12. 2012

Věc: Žádost o informaci ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím

Žádost: Žádost o poskytnutí kopie rozhodnutí, popř. úřední záznam o odložení věci, či jinou listinu, ze které bude zcela zřejmé odůvodění zvolenébo postupu - Karel Černý

Odpověď: zaslání požadované kopie

Další informace: Neuman Vladimír

Poslední změna: 7.2.2013 14:02:18 Prokopová Stanislava JUDr.

Datum žádosti: 31. 12. 2012

Věc: Žádost o informaci ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím

Žádost: Žádost o poskytnutí kopie rozhodnutí, popř. úřední záznam o odložení věci, či jinou listinu, ze které bude zcela zřejmé odůvodnění zvoleného postupu - Krčál Petr

Odpověď: Zaslání požadované kopie

Další informace: Neuman Vladimír

Poslední změna: 7.2.2013 14:02:08 Prokopová Stanislava JUDr.

Datum žádosti: 31. 12. 2012

Věc: Žádost o informaci ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím

Žádost: Žádost o poskytnutí kopie rozhodnutí, popř.úřední záznam o odložení věci či jinou listinu, ze které bude zcela zřejmé odůvodnění zvoleného postupu - Němcová Miroslava

Odpověď: Zaslání požadované kopie

Další informace: Neuman Vladimír

Poslední změna: 7.2.2013 14:02:01 Prokopová Stanislava JUDr.

Datum žádosti: 6. 12. 2012

Věc: Adresy místně příslušných orgánů

Žádost: žádost o adresy místně příslušných orgánů

Odpověď: konkrétní přesné adresy 13ti místně příslušných institucí

Další informace: --

Poslední změna: 6.12.2012 13:14:30 Halámková Soňa Ing.

Datum žádosti: 19. 11. 2012

Věc: Informace týkající se památkových zón

Žádost: Kolik památkových zón a v kterých městech (obcích) leží v územní působnosti Vašeho správního orgánu? Došlo v některé z uvedených památkových zón k povolení osazení plastových oken? Pokud ano, v kolika případech a v jakých letech?

Odpověď: Ve správním obvodu obce s rozšířenou působností - města Žďáru nad Sázavou se nenachází památkové zóny prohlášené Ministerstvem kultury dle ustanovení § 6 zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů.

Další informace: Zuzana Vostrejšová

Poslední změna: 28.11.2012 12:38:12 Vostrejšová Zuzana Mgr.

Datum žádosti: 7. 11. 2012

Věc: Sběr materiálů pro dotazníkové šetření Optimalizace procesů při projednávání přestupků s ohledem na principy dobré správy

Žádost: Žádost o sdělení počtu přestupků, jejich vyřízení a o pracovnících, kteří přestpky zpracovávají

Odpověď: Sděleny informace o počtu přestupků, jejich vyřízení a o pracovnících, kteří přestpky zpracovávají

Poslední změna: 14.11.2012 12:31:47 Prokopová Stanislava JUDr.

Datum žádosti: 24. 10. 2012

Věc: Informace k užívání objektu č.p. 284, Žďár nad Sázavou

Žádost: Žadatel: fyzická osoba Podnět k prošetření objektu č.p. 284, Žďár nad Sázavou a jeho způsobu užívání.

Odpověď: Nebylo zjištěno porušení právních předpisů a nebyl zjištěn rozpor mezi kolaudačním rozhodnutím a způsobem užívání stavby a nebylo zjištěno neoprávněné podnikání.

Další informace: Bc. Petr Nedoma, Jitka Klementová

Poslední změna: 31.10.2012 15:49:00 Klementová Jitka

Datum žádosti: 18. 7. 2012

Věc: Majetkové účasti Města Žďár nad Sázavou

Žádost: Žadatel: Oživení, o. s., IČ 67365353, se sídlem Lublaňská 18, Praha 2, 120 00 Žádost o poskytnutí informací týkajících se podnikajících právnických osob, ve kterých má Město Žďár nad Sázavou podíl nebo hlasovací právo.

Odpověď: Město Žďár nad Sázavou má majetkový podíl ve společnostech: SATT a.s.; IČ 60749105, právní forma: akciová společnost; podíl města: 61,7 % M.O.S. s.r.o.; IČ 22560778; právní forma: společnost s ručením omezeným; podíl města: 100 %

Další informace: Jitka Vácová

Poslední změna: 31.7.2012 15:27:38 Vácová Jitka Bc.

Našli jste chybu?

Nahlásit chybu webu

Snažíme se web dělat nejlépe jak dokážeme. Může se ale stát, že nám nějaká chyba unikne. Pokud nám o chybě dáte vědět, dáte nám šanci ji odstranit. Děkujeme!