Objednávkový systém a stav front na MěÚ

 

Objednávání na všechny agendy je do odvolání zrušeno!

Již objednaní klienti budou obslouženi v čase a dni, který mají uvedený na potvrzovacím e-mailu.

 

Vážení občané,

pro pohodlnější vyřízení Vašich záležitostí a požadavků na MěÚ můžete využít telefonického sjednání termínu Vaší návštěvy. Rádi Vám vyhovíme v souladu s plánem naší práce, případně Vám navrhneme jiný vhodný termín.

Pro vyřízení činností týkajících se registru vozidel, řidičských průkazů, profesních průkazů, digitálního tachografu, dovozů vozidel (odbor dopravy) a občanských průkazů, cestovních dokladů, matriky, ověřování podpisů a listin, Czech POINTU - výpisů z informačních systémů veřejné správy (např. rejstřík trestů, veřejný rejstřík, živnostenský rejstřík, bodové hodnocení řidiče, základní registry, datové schránky – zřízení, zneplatnění přístupových údajů a vydání nových apod. (odbor občansko-správní a obecní živnostenský úřad) na MěÚ ve Žďáře nad Sázavou můžete využít objednávkový systém WebCall.

Pro zjištění aktuální délky front na jednotlivých činnostech využijte WebCall monitor *.

* Pozn: Služba WebCall monitor je dostupná pouze během otevírací doby budovy městského úřadu.