Odpověď jednotlivá

4. 12. 2017
Předmět: cestování od vlaků na průmyslovou zónu
Dotaz: Prosím, v odpovědích mým spolupracovníkům píšete, že jste prakticky rezignovali u MHD s přípoji od vlaků na MHD pro odvoz na jednotlivé směny v průmyslové zóně. Nerozumím tomu, že když to teď jde, tak za měsíc to nepůjde pod heslem, cestující choďte pěšky nebo jezděte jen autem. To je opravdu takový problém to nějak udělat, aby jezdily jako dnes autobusy linky 9 po příjezdu vlaků? Kolik by to město stálo z rozpočtu, kdyby na MHD přispělo? A taky chybí spojení od vlaků pro THP, to ani teď není.
Odpověď (odbor komunálních služeb):
Vážený pane, obdrželi jsme mnoho připomínek, že pracující z průmyslové zóny Jamská nestíhají být včas na pracovištích, nepomohly ani minutové korekce. Navíc dle statistiky odbavení se jedná o 1 – 2 cestujících od vlaků na spoji, proto jsme se rozhodli pro uspíšení spojů, ty počkají jen na autobusové přípoje. Dle našeho názoru není správné, aby kvůli 1 – 2 cestujícím od vlaků přicházel pozdě do práce celý autobus. Jinak to, bohužel, za daných podmínek neumíme vyřešit. Přípoj linkového vedení při ranní směně jsem popsal již dříve, u ostatních směn zatím není jiná možnost. Byla by tu možnost vedení posilového spoje, ale to jsou finance navíc nebo omezení jiných linek a spojů. Potřeby spojení pro zaměstnance byly řešeny na základě požadavků dodaných podniky a následně dle připomínek k úpravám MHD. Všem požadavkům bohužel nelze vyhovět a bohužel, některé potřeby ani nebyly známy.
Ing. Miloslav Dvořák
odbor komunálních služeb