Objednávkový systém a stav front na MěÚ

Vážení občané,

pro pohodlnější vyřízení Vašich záležitostí a požadavků na MěÚ můžete využít telefonického sjednání termínu Vaší návštěvy. Rádi Vám vyhovíme v souladu s plánem naší práce, případně Vám navrhneme jiný vhodný termín.

Pro vyřízení činností týkajících se registru vozidel, řidičských průkazů, profesních průkazů, digitálního tachografu, dovozů vozidel (odbor dopravy) a občanských průkazů, cestovních dokladů, matriky, ověřování podpisů a listin, Czech POINTU - výpisů z informačních systémů veřejné správy (např. rejstřík trestů, veřejný rejstřík, živnostenský rejstřík, bodové hodnocení řidiče, základní registry, datové schránky – zřízení, zneplatnění přístupových údajů a vydání nových apod. (odbor občansko-správní a obecní živnostenský úřad) na MěÚ ve Žďáře nad Sázavou můžete využít objednávkový systém WebCall.

Pro zjištění aktuální délky front na jednotlivých činnostech využijte WebCall monitor *.

* Pozn: Služba WebCall monitor je dostupná pouze během otevírací doby budovy městského úřadu.


Upozornění:

Chyba prohlížeče Internet Explorer 11 v poslední aktualizaci v kombinaci s OS Windows 10, způsobuje problémy při práci s rezervačním systémem WebC@ll.
Bohužel klientům, kteří budou pro objednání využívat prohlížeč Internet Explorer v poslední verzi, se nyní nepodaří objednat.

Společnost Microsoft tuto chybu odstranila v aktualizaci MS Windows 10 Creators Update.
Tato aktualizace je nepovinná a je tedy nutné ji ručně/uživatelsky spustit.

 

Našli jste chybu?

Nahlásit chybu webu

Snažíme se web dělat nejlépe jak dokážeme. Může se ale stát, že nám nějaká chyba unikne. Pokud nám o chybě dáte vědět, dáte nám šanci ji odstranit. Děkujeme!