Objednávkový systém a stav front na MěÚ

Vážení občané,

pro pohodlnější vyřízení Vašich záležitostí a požadavků na MěÚ můžete využít telefonického sjednání termínu Vaší návštěvy. Rádi Vám vyhovíme v souladu s plánem naší práce, případně Vám navrhneme jiný vhodný termín.

Pro vyřízení činností týkajících se registru vozidel, řidičských průkazů, profesních průkazů, digitálního tachografu, dovozů vozidel (odbor dopravy) a občanských průkazů, cestovních dokladů, matriky, ověřování podpisů a listin, Czech POINTU - výpisů z informačních systémů veřejné správy (např. rejstřík trestů, veřejný rejstřík, živnostenský rejstřík, bodové hodnocení řidiče, základní registry, datové schránky – zřízení, zneplatnění přístupových údajů a vydání nových apod. (odbor občansko-správní a obecní živnostenský úřad) na MěÚ ve Žďáře nad Sázavou můžete využít objednávkový systém WebCall.

Pro zjištění aktuální délky front na jednotlivých činnostech využijte WebCall monitor *.

* Pozn: Služba WebCall monitor je dostupná pouze během otevírací doby budovy městského úřadu.

Našli jste chybu?

Nahlásit chybu webu

Snažíme se web dělat nejlépe jak dokážeme. Může se ale stát, že nám nějaká chyba unikne. Pokud nám o chybě dáte vědět, dáte nám šanci ji odstranit. Děkujeme!