MěÚ pohledem klientů
>> Získaná ocenění
- Zpráva z realizovaného průzkumu spokojenosti klientů
(říjen až prosinec 2019) - Zpráva z realizovaného průzkumu spokojenosti klientů
(březen až květen 2019) - Zpráva z realizovaného průzkumu spokojenosti klientů
(říjen až prosinec 2018) - Zpráva z realizovaného průzkumu spokojenosti klientů
(březen až květen 2018) - Zpráva z realizovaného průzkumu spokojenosti klientů
(říjen až prosinec 2017) - Zpráva z realizovaného průzkumu Mystery Client
(září - říjen 2017) - Zpráva z realizovaného průzkumu spokojenosti klientů
(březen až květen 2017) - Zpráva z realizovaného průzkumu spokojenosti klientů
(říjen až prosinec 2016) - Zpráva z realizovaného průzkumu spokojenosti klientů
(září až prosinec 2015) - Zpráva z realizovaného průzkumu Mystery Client
(květen a červen 2015) - Zpráva z realizovaného průzkumu Mystery Client
(průběžné výsledky červenec – prosinec 2013) - Zpráva z realizovaných průzkumů Mystery Client a spokojenosti klientů
(průběžné výsledky leden – červen 2013) - Zpráva z realizovaných průzkumů Mystery Client a spokojenosti klientů
(průběžné výsledky leden – červen 2012) - Zpráva z realizovaných průzkumů Mystery Client a spokojenosti klientů
(průběžné výsledky leden – červen 2011) - Šetření spokojenosti klientů odcházejících z budovy MěÚ, Výsledky průběžného šetření Mystery Client a E-mystery
(prosinec 2010) - Výsledky šetření spokojenosti klientů Městského úřadu Žďár nad Sázavou
(červen 2009)