Odpověď jednotlivá

5. 12. 2021
Předmět: zimní údržba
Dotaz: Dobrý den pane řediteli Scheibe , nebudu se s vámi přít o tom jak byla čí nebyla udělána zimní údržba dne 1.12. 2021 ráno kolem 6:00 prostě atrium a chodníky prohrnuty nebyly to stejné odpoledne když jsem šel z práce to nebylo shrnuto , sám osobně jsem jich v tento čas prošel dost, technika začala jezdit později až po stížnostech lidí. Vím jak fungují GPS , pokud na každém stroji nemáte čidlo na to jestli mají radlici dole a prohrnují tak jen vozidlo projede a nic nehrne.
Odpověď (kancelář tajemnice):
Vážený pane Neubauere,
dle priorit ošetřujme veškeré komunikace, které spravujeme v rámci zimní údržby. Dle priorit = dle schváleného plánu zimní údržby. Toto Vám rád doložím nahlédnutím do záznamu o pohybu techniky. Nepochybuji, že víte, co je to GPS a mohu Vás ujistit, že technika je vybavena také snímači, které zmiňujete. Jsou tak zaznamenávány veškeré vykonané práce údržby - shrnování sněhu, posyp. Pokud Vám opravdu záleží na tom, aby byly komunikace řádně a včas ošetřeny, můžete o případném nedostatku informovat přímo náš dispečink formou SMS na tel. čísle 773 776 915.
Děkuji, Petr Scheib