Odpověď jednotlivá

23. 11. 2012
Předmět: relaxační centrum
Dotaz: Dobrý den,
vzhledem k tomu, že mi ze SPORTISU nikdo neodpověděl, dám dotaz Vám. Chci se zeptat, zda se někdo zabýval co se bude dělat s nevyčerpanými pernamentkami do bazénu,
protože nebylo umožněno je vybrat. Máme pernamentku ještě na 30 vstupů, zakoupenou
v listopadu 2010, platnost pernamentky od zakoupení 1 rok, ale na jaře v roce 2011 se bazén uzavřel, tedy nebylo umožněno pernamentku vyčerpat.
Ptám, jak se to bude řešit, až tam přijdu, aby na mě nekoukali a nevěděli co mají dělat. Děkuji
Odpověď (starosta):
Dobrý den,
o odpověď jsem požádala pana ředitele, jehož odpověď uvádím níže:
Dobrý den, váš dotaz jsem přeposlal vedoucímu bazénu panu Černému k řešení, ale vzhedem k jeho současnému pracovnímu vytížení se k tomu zřejmě ještě nedostal, za což se omlouvám. K vašemu dotazu vám sděluji, že problém je třeba řešit s minulým provozovatelem bazénu, tj. s vedením 4.ZŠ, která od vás přijala peníze za permanentku.Organizace,které jsem ředitel nepřevzala tyto závazky od minulého provozovatele, a proto není ani oprávněna tuto žádost řešit. S pozdravem V.Kovařík - ředitel SPORTIS


--
MVDr.Vladimír Kovařík
ředitel SPORTIS
Horní 22
59101 Žďár nad Sázavou
tel.: 603 228 148
e-mail: kovarik@sportispo.cz
web: www.sportispo.cz