Odpověď jednotlivá

9. 6. 2022
Předmět: poděkování
Dotaz: Dobrý den-v sobotu na ,,Piláku"jsme nahlásily v recepci, že u předposledního vstupu do vody chybí jeden schod od lonské sezony,kdy byl odstraněn,protože se rozbil a nyní v sezoně je málo vody,tak je to možné opravit.Velice ochotná paní v recepci si závadu poznamenala a řekla,že se tam ještě podívá.Dnes ve středu tam byl již nový schod a jsou tam i nové háčky na odložení oděvů při převlékání ve venkovní převlékárně což je perfektní,tak moc děkujeme za tak rychlou opravu těm kdo se o to starají.
Odpověď (odbor komunálních služeb):
Vážená paní Vlková,
poděkování jsem ráda předala řediteli SPORTIS, p.o., který provozuje areál u "Piláku".
S pozdravem
Ing. Dana Wurzelová
vedoucí odboru komunálních služeb