Odpověď jednotlivá
2. 6. 2013
Předmět: a co takhle MHD i na Vodojem
Dotaz: To se vám zase něco nepovedlo. Jak teď budou jezdit obyvatelé okraje Vodojemu městskou dopravou? Doteď v pracovní den měli na točně skromných 15 autobusů, od pondělí jen 5 autobusů, o víkendech je to podobný. Na zastávku na Neumannově nebo Novoměstské ulici je to kus cesty a do kopce, kromě toho jste zrušili několik autobusů čtyřky přes Neumannovu. Vodojem stárne a už zde nejsou jenom lidi, co autobusy nepotřebují a z města do vrchu na Vodojemu vyběhnou jako frčky. Prosím příště více myslet!!!!!
Odpověď (odbor dopravy):
Z důvodu předpokládaných dopravních potíží a absolutní nemožnosti nějakým způsobem zvýhodnit veřejnou dopravu bylo nutné přistoupit k řešení dopravy objížďkovými jízdními řády s takovými časy, aby alespoň trochu fungoval oběh vozidel.
Stěžejní problém bylo řešení obslužnosti ZR 7 po instalaci světelného zařízení na křižovatce ulic Novoměstská a Neumannova. Stav, že autobus zajíždějící na Vodojem se nachází 30 minut v prostoru křižovatky s výsledkem, že stojí v obráceném směru než před čtvrt hodinou, byl pro fungování zbytku dopravy, nepřijatelný. V případě, že se po ustálení dopravy ve městě (první dva dny bývají nejhorší) naskytnou možná zlepšení a nové nápady, budeme na ně reagovat.
Ing. Jaroslav Kadlec, vedoucí Odboru komunálních služeb
Stěžejní problém bylo řešení obslužnosti ZR 7 po instalaci světelného zařízení na křižovatce ulic Novoměstská a Neumannova. Stav, že autobus zajíždějící na Vodojem se nachází 30 minut v prostoru křižovatky s výsledkem, že stojí v obráceném směru než před čtvrt hodinou, byl pro fungování zbytku dopravy, nepřijatelný. V případě, že se po ustálení dopravy ve městě (první dva dny bývají nejhorší) naskytnou možná zlepšení a nové nápady, budeme na ně reagovat.
Ing. Jaroslav Kadlec, vedoucí Odboru komunálních služeb