Odpověď jednotlivá
9. 11. 2013
Předmět: Informační centrum
Dotaz: Dobrý den,minulý týden jsme byli ve Žďáře,do kteréhokoliv města přijedeme,jdeme navštívit informační centrum.Co mě zarazilo,tak to,že informační centrum provozuje nějaká cestovní kancelář nikoliv město,jak je to všude jinde. Přitom si myslím,že Žďár je velké město natolik,že by mohlo mít vlastní informační centrum a ne to co jsme viděli,opravdu to není reprezentativní,je to škoda.
Odpověď (starosta):
Dobrý den,
děkuji za váš názor. Nicméně více by nám pomohlo, kdybyste mohl konkretizovat v čem je TIC nereprezentativní, které služby vám nebyly poskytnuty nebo neměly dostatečnou kvalitu.
Za každým řešením jsou totiž nakonec peníze. Současné řešení za cca 170 tis.Kč ročně nebo vlastní TIC se zaměstnanci za cca 1 mil.Kč?
děkuji za váš názor. Nicméně více by nám pomohlo, kdybyste mohl konkretizovat v čem je TIC nereprezentativní, které služby vám nebyly poskytnuty nebo neměly dostatečnou kvalitu.
Za každým řešením jsou totiž nakonec peníze. Současné řešení za cca 170 tis.Kč ročně nebo vlastní TIC se zaměstnanci za cca 1 mil.Kč?