Odpověď jednotlivá
7. 2. 2014
Předmět: Rekonstrukce náměstí
Dotaz: Dobrý den paní Škodová,
chtěl jsem se zeptat, zdali je v připravované rekonstrukci náměstí počítáno i s úpravou druhé strany (u obchodních domů OK market, Max, ...) a pak v okolí atria? Všechny vizualizace, které se objevily v tisku, se zaměřují na plochu před radnicí. Dále bych se rád zeptal, jestli jste počítali v rámci studie i s cyklisty, zdali budou vybudovány cyklopruhy nebo podobná řešení, která zjednoduší pohyb cyklistů v centru města?
Děkuji Vám za odpověď
David Štěpánek
chtěl jsem se zeptat, zdali je v připravované rekonstrukci náměstí počítáno i s úpravou druhé strany (u obchodních domů OK market, Max, ...) a pak v okolí atria? Všechny vizualizace, které se objevily v tisku, se zaměřují na plochu před radnicí. Dále bych se rád zeptal, jestli jste počítali v rámci studie i s cyklisty, zdali budou vybudovány cyklopruhy nebo podobná řešení, která zjednoduší pohyb cyklistů v centru města?
Děkuji Vám za odpověď
David Štěpánek
Odpověď (odbor rozvoje a územního plánování):
Dobrý den,
postupně se připravuje rekonstukce celého centra města, vzhledem k rozsahu a především finančním nákladům, se musí jít po jedotlivých etapách a jak jsem již odpovídala, o jejich pořadí bude muset rozhodnout zastupitelstvo města (první kroky jsme již navrhli do Akčního plánu města).
Nejprve jsme uvažovali se zřízením cyklopruhů podél státní silnice, ale poslední postup Policie ČR - DI přesvědčil radu města, že budou vytvořeny podélné parkovací stání, a tím pádem nám zbývá pro cyklisty pás podél obchodních domů, což by zase mohlo usnadnit propojení na ZR 3 a 7, ale zkomplikuje se propojení na stávající cyklostezku. Je to něco za něco. Čekáme také na výstupy z komise rozvoje, která se problematice nemotorové dopravy dlouhodobě věnuje.
S pozdravem. Škodová
postupně se připravuje rekonstukce celého centra města, vzhledem k rozsahu a především finančním nákladům, se musí jít po jedotlivých etapách a jak jsem již odpovídala, o jejich pořadí bude muset rozhodnout zastupitelstvo města (první kroky jsme již navrhli do Akčního plánu města).
Nejprve jsme uvažovali se zřízením cyklopruhů podél státní silnice, ale poslední postup Policie ČR - DI přesvědčil radu města, že budou vytvořeny podélné parkovací stání, a tím pádem nám zbývá pro cyklisty pás podél obchodních domů, což by zase mohlo usnadnit propojení na ZR 3 a 7, ale zkomplikuje se propojení na stávající cyklostezku. Je to něco za něco. Čekáme také na výstupy z komise rozvoje, která se problematice nemotorové dopravy dlouhodobě věnuje.
S pozdravem. Škodová