Odpověď jednotlivá
26. 3. 2014
Předmět: připojení k e-ProblemReport
Dotaz: Dobrý den,
obracím se na Vás jakožto tajemníka, protože otázka se principielně dotýká více odborů. Uvažuje město Žďár o připojení ke službě e-ProblemReport? Často zde lidé ve svých dotazech a námětech musejí obtížně a nepřesně popisovat, o co jim vlastně jde (popis lokality apod.). Děkuji za odpověď!
obracím se na Vás jakožto tajemníka, protože otázka se principielně dotýká více odborů. Uvažuje město Žďár o připojení ke službě e-ProblemReport? Často zde lidé ve svých dotazech a námětech musejí obtížně a nepřesně popisovat, o co jim vlastně jde (popis lokality apod.). Děkuji za odpověď!
Odpověď (tajemník):
Dobrý den,
jste první, kdo položení dotazu nebo námětu charakterizuje jako obtížné a nepřesné? Ani my (úřad) jsme dosud neměli problém s pochopením nebo lokalizací problému.
Nyní však k podstatě Vašeho dotazu. V návaznosti na právě dokončovanou změnu webových stránek města a návrh mediální strategie města projednané v radě města připravujeme i "mobilní" aplikaci, která by umožňovala komunikaci prostřednictvím tzv. chytrých telefonů. Současně jsme si však vědomi, že ne všichni mají tato zařízení, umí je obsluhovat a platí si jejich datové připojení. Proto, podle mého názoru, je třeba zachovat i stávající pro někoho možná "archaickou" formu komunikace prostřednictvím webu města.
jste první, kdo položení dotazu nebo námětu charakterizuje jako obtížné a nepřesné? Ani my (úřad) jsme dosud neměli problém s pochopením nebo lokalizací problému.
Nyní však k podstatě Vašeho dotazu. V návaznosti na právě dokončovanou změnu webových stránek města a návrh mediální strategie města projednané v radě města připravujeme i "mobilní" aplikaci, která by umožňovala komunikaci prostřednictvím tzv. chytrých telefonů. Současně jsme si však vědomi, že ne všichni mají tato zařízení, umí je obsluhovat a platí si jejich datové připojení. Proto, podle mého názoru, je třeba zachovat i stávající pro někoho možná "archaickou" formu komunikace prostřednictvím webu města.