Odpověď jednotlivá

23. 9. 2014
Předmět: špatná úroveň Žďárského zpravodaje
Dotaz: Dobrý den, prosím o informaci, kdo zpracovává Žďárský zpravodaj po grafické stránce a kdo provádí jazykovou korekturu. Myslím, že oboje by mělo být mnohem lepší. Nechci rozvádět jednotlivé chyby, ale myslím, že každý odborník by se na těch základních chybách se mnou shodnul. Jakou možnost mají do tohoto zpravodaje psát jednotliví občané města? Děkuji.
Odpověď (odbor školství, kultury, sportu a marketingu):
Dobrý den, město Žďár nad Sázavou přijalo k 1. 7. 2014 mediální koordinátorku, která připravuje Žďárský zpravodaj ve spolupráci se zaměstnanci MÚ a PO města. Grafickou podobu novin zpracovává firma TISK CENTRUM, která vyhrála online aukci a zprostředkovává i tisk našich novin. Zatím byly vydány pouze první dvě čísla Žďárského zpravodaje a mediální koordinátorka spolu s vedením města a kolektivem pracovníků MÚ pracuje na zkvalitnění úrovně zpravodaje, aktivně reaguje na předmětné připomínky a podněty občanů. V budoucnu bychom rádi zapojili i občany města, a to formou anket. V případě námětu na zajímavý článek týkající se našeho města a jeho obyvatel můžete samozřejmě kontaktovat přímo mediální koordinátorku, email: nikola.adlerova@zdarns.cz.
Žádný začátek není jednoduchý, proto prosíme o shovívavost a ponechání jistého časového prostoru pro usazení podstatného a odstranění případných nedostatků, které mohou každé nové médium provázet. Děkujeme za Váš námět i za pochopení.