Odpověď jednotlivá
19. 3. 2015
Předmět: dotazovna
Dotaz: Dobrý den pane tajemníku. Mám námět k dotazovně. V současné době je možné dotazy směřovat na konkrétní odbory nebo osoby. Ne vždy se ale tazateli podaří vybrat adresáta kompetentního k odpovědi. Nebylo by lepší jako příjemce dotazu ustanovit konkrétní osobu (např. tiskovou mluvčí), která by pak dotazy rozdělovala? Dotaz by mohl být v případě potřeby přidělen i více odborům. Tímto způsobem by mohly směřovat dotazy i na volené představitele města. Děkuji za odpověď
Odpověď (tajemník):
Dobrý den,
děkuji za námět. Dnešní nastavení umožňuje těm, kteří vědí a chtějí oslovit konkrétní odbor nebo činnost si vybrat. I v případě, že se "netrefí", tak je povinností příjemce zajistit odpověď - většinou si vyžádá součinnost příslušného odboru nebo oddělení. Je to proto, že jsme si od začátku byli vědomi, toho, že tazatel nemusí znát strukturu úřadu a náplně práce jednotlivých útvarů a je vhodné, aby za obsah odpovědi byla odpovědná konkrétní osoba. To, že volení představitelé jsou v jiném režimu bylo a je jejich rozhodnutí. Nicméně vím, že např. pan místostarosta Klement na dotazy z dotazovny odpovídá.
děkuji za námět. Dnešní nastavení umožňuje těm, kteří vědí a chtějí oslovit konkrétní odbor nebo činnost si vybrat. I v případě, že se "netrefí", tak je povinností příjemce zajistit odpověď - většinou si vyžádá součinnost příslušného odboru nebo oddělení. Je to proto, že jsme si od začátku byli vědomi, toho, že tazatel nemusí znát strukturu úřadu a náplně práce jednotlivých útvarů a je vhodné, aby za obsah odpovědi byla odpovědná konkrétní osoba. To, že volení představitelé jsou v jiném režimu bylo a je jejich rozhodnutí. Nicméně vím, že např. pan místostarosta Klement na dotazy z dotazovny odpovídá.