Odpověď jednotlivá
21. 4. 2015
Předmět: Pochvala odboru dopravy
Dotaz: Dobrý den, již dlouho se chystám na to, že se zmíním, na dnešní dobu, o "neskutečně" vstřícném přístupu pracovníků odboru dopravy. Po dobu šesti let, od kdy mám na starost zhruba 500 vozidel naší firmy, se mi nestalo, že by mi někdo při vyřizování náležitostí spojených s odborem dopravy nevyšel vstříc! A to řešíme dovozy, vývozy, přestavby, dostavby... Nikdo se neodvolává na dobu, kterou má na zpracování dokladů a všechny jsou řešeny ihned. Děkuji velice p.Greplovi, p.Kališovi...Tulis ZDAR,a.s.
Odpověď (odbor dopravy):
Dobrý den,
velice si vážím vašeho ocenění přístupu pracovníků Odboru dopravy.
Jsou dvě možnosti, jak přistupovat ke klientům - první je tvářit se, že mě vlastně občan, přicházející vyřídit záležitost, obtěžuje a všemožně toto dávat najevo - třeba prodlužováním lhůt k vyřízení. Pak je tu druhý přístup, a to ten, se kterým se u nás setkáváte. Budeme se i nadále snažit prohloubit právě ten druhý, ke kterému nás motivuje i to, že nás zřídkakdy někdo z téměř 25.000 klientů ročně pochválí veřejně.
Ing. Jaroslav Miklík, vedoucí Odboru dopravy
velice si vážím vašeho ocenění přístupu pracovníků Odboru dopravy.
Jsou dvě možnosti, jak přistupovat ke klientům - první je tvářit se, že mě vlastně občan, přicházející vyřídit záležitost, obtěžuje a všemožně toto dávat najevo - třeba prodlužováním lhůt k vyřízení. Pak je tu druhý přístup, a to ten, se kterým se u nás setkáváte. Budeme se i nadále snažit prohloubit právě ten druhý, ke kterému nás motivuje i to, že nás zřídkakdy někdo z téměř 25.000 klientů ročně pochválí veřejně.
Ing. Jaroslav Miklík, vedoucí Odboru dopravy