Odpověď jednotlivá
21. 4. 2015
Předmět: Dotaz
Dotaz: Dobrý den,
proč se ten obchvat kolem průmyslové zóny nedělá kompletně i s napojením na ul. Jihlavská.To zase bude kruháč u Enpeky zasekaný.Když už nyní je to hrozně ucpané,natož až budou vrchem jezdit kamiony, no to jste zase něco vymysleli a nedomysleli do konce.To propojení je nutné s jihlavskou co nejdříve ! Děkuji.
proč se ten obchvat kolem průmyslové zóny nedělá kompletně i s napojením na ul. Jihlavská.To zase bude kruháč u Enpeky zasekaný.Když už nyní je to hrozně ucpané,natož až budou vrchem jezdit kamiony, no to jste zase něco vymysleli a nedomysleli do konce.To propojení je nutné s jihlavskou co nejdříve ! Děkuji.
Odpověď (odbor rozvoje a územního plánování):
Dobrý den pane Kramný,
na křižovatce u Enpeky se výstavbou propojky Jamská x Novoměstská sníží provoz o auta jedoucí ve směru Brno - Nové Město n.M.
To, že se staví komunikace po etapách má své výhody především v tom, že se nemusí čekat na majetkoprávní vypořádání všech pozemků a investice se rozloží do několika let.
Jen připomenu, že ještě v roce 2000 se říkalo, že se ve Žďáře obchvat nikdy stavět nebude, protože výše investice neodpovídá průjezdu a tím není splněn základní předpoklad stavby. Dnes máme již dva úseky a mluví se o přípravě třetího.
S pozdravem. Ing. Irena Škodová, vedoucí odboru rozvoje a ÚP
na křižovatce u Enpeky se výstavbou propojky Jamská x Novoměstská sníží provoz o auta jedoucí ve směru Brno - Nové Město n.M.
To, že se staví komunikace po etapách má své výhody především v tom, že se nemusí čekat na majetkoprávní vypořádání všech pozemků a investice se rozloží do několika let.
Jen připomenu, že ještě v roce 2000 se říkalo, že se ve Žďáře obchvat nikdy stavět nebude, protože výše investice neodpovídá průjezdu a tím není splněn základní předpoklad stavby. Dnes máme již dva úseky a mluví se o přípravě třetího.
S pozdravem. Ing. Irena Škodová, vedoucí odboru rozvoje a ÚP