Odpověď jednotlivá
29. 4. 2015
Předmět: Dotaz
Dotaz: Dobrý den, zdá se mi to, nebo se něco na tom Vašem úřadu děje, proč vše trvá tak dlouho,všechna Vaše rozhodnutí a to váhání ve všem, chybí Vám dynamika a rozhodné chování,myslím, si, že s tím novým vedením není vše vpořádku,jsou zalezlí jak v ulitě,snad se již rozkoukali,aby ukázali,co v nich je.Myslím tím tu obnovu Žďáru,jak měli v předvolebních slibech plná ústa a zatím skutek utek.Díky.
Odpověď (tajemník):
Dobrý den,
pokud se na úřad díváte jako na instituci, která vedle samosprávy vykonává 75 % přeneseného výkonu státní správy, tak Vámi zmíněná ztráta "dynamiky" je určitě důsledkem více než 15 % nárůstu počtu obsloužených klientů ve sledovaných správních agendách za první 4 měsíce roku. Dalším důvodem je kumulace klientů do krátkých exponovaných časových úseků dne. Pokud chcete předejít delšímu čekání (aktuálně je průměrná čekací doba 7,5 minuty) využijte objednávkový systém na webu města, který Vás na objednaný čas automaticky zařadí na první místo. Nic z výše uvedeného však nesmí změnit chování úředníků a přístup ke klientům, proto se na tyto věci více zaměřím. Ostatní je otázka, se kterou se musíte obrátit na jiné. Děkuji za Váš postřeh.
pokud se na úřad díváte jako na instituci, která vedle samosprávy vykonává 75 % přeneseného výkonu státní správy, tak Vámi zmíněná ztráta "dynamiky" je určitě důsledkem více než 15 % nárůstu počtu obsloužených klientů ve sledovaných správních agendách za první 4 měsíce roku. Dalším důvodem je kumulace klientů do krátkých exponovaných časových úseků dne. Pokud chcete předejít delšímu čekání (aktuálně je průměrná čekací doba 7,5 minuty) využijte objednávkový systém na webu města, který Vás na objednaný čas automaticky zařadí na první místo. Nic z výše uvedeného však nesmí změnit chování úředníků a přístup ke klientům, proto se na tyto věci více zaměřím. Ostatní je otázka, se kterou se musíte obrátit na jiné. Děkuji za Váš postřeh.