Odpověď jednotlivá
6. 5. 2015
Předmět: Ulice Libická
Dotaz: Dobrý den,
pokud by jste měli řešit parkování v ulici Libická, tak musíte vyřešit i parkování v ulicích Okružní, Libušínská, Nádražní, Palachova a jinde, kde je situace mnohem horší. Když někomu auta v Libické vadí, tak ať tam zkrátka nejezdí. Myslím, že mnohem užitečnější by bylo vyřešit křižovatku Brodská a Revoluční, kde jsou stálé zácpy. Myslím, že malý kruhový objezd by se tam v pohodě vešel a mnoho by nestál. Čekat na obchvat a novou křižovatku u Hamrů je nesmysl.
pokud by jste měli řešit parkování v ulici Libická, tak musíte vyřešit i parkování v ulicích Okružní, Libušínská, Nádražní, Palachova a jinde, kde je situace mnohem horší. Když někomu auta v Libické vadí, tak ať tam zkrátka nejezdí. Myslím, že mnohem užitečnější by bylo vyřešit křižovatku Brodská a Revoluční, kde jsou stálé zácpy. Myslím, že malý kruhový objezd by se tam v pohodě vešel a mnoho by nestál. Čekat na obchvat a novou křižovatku u Hamrů je nesmysl.
Odpověď (odbor dopravy):
Dobrý den,
případná realizace dopravně zklidňujících opatření v ulici Libická bude záležet na rozhodnutí volených orgánů města.
Křižovatka Revoluční x Brodská byla prověřována v roce 2013 a to na umístění světelného signalizačního zařízení (semaforů), okružní křižovatky s průměrem 28 m a miniokružní křižovatky se středovým pro těžká vozidla pojížděným ostrůvkem o průměru cca 13 – 24 m. První dvě varianty znamenají zábor parkovacích míst před objektem cukrárny, která není možné adekvátně na sídlišti nahradit a miniokružní křižovatka nebyla akceptovatelná pro ŘSD ČR, Brno (Brodská ulice je zároveň státní silnicí I. třídy). K problematice kruhové křižovatky se chceme vrátit v příštím roce, kdy plánujeme i aktuální měření dopravy.
případná realizace dopravně zklidňujících opatření v ulici Libická bude záležet na rozhodnutí volených orgánů města.
Křižovatka Revoluční x Brodská byla prověřována v roce 2013 a to na umístění světelného signalizačního zařízení (semaforů), okružní křižovatky s průměrem 28 m a miniokružní křižovatky se středovým pro těžká vozidla pojížděným ostrůvkem o průměru cca 13 – 24 m. První dvě varianty znamenají zábor parkovacích míst před objektem cukrárny, která není možné adekvátně na sídlišti nahradit a miniokružní křižovatka nebyla akceptovatelná pro ŘSD ČR, Brno (Brodská ulice je zároveň státní silnicí I. třídy). K problematice kruhové křižovatky se chceme vrátit v příštím roce, kdy plánujeme i aktuální měření dopravy.