Odpověď jednotlivá

26. 7. 2015
Předmět: nepořádek - zastávka u Tokozu,
Dotaz: Dobrý den,
1) přístřešek u zastávky u Tokozu je v příšerném stavu - Ok, chápu, asi nejsou peníze, ale je pravdu nutné tam mít takový nehorázný nepořádek a navíc tam chybí koš.
2) U Piláku u soch orlice a lva koš sice je, ale je neustále přeplněný - nebylo by vhodné tam zvýšit odvozy, případně zvětšit objem koše?
Děkuji za odpověď, případně za řešení.
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Dobrý den pane Josko, nevím kdy jste zjistil tyto poznatky, ale dle data zaslání to byl víkend 25. – 26. 7. V pátek 24. 7. jsem na základě vlastního zjištění zajistil úklid čekárny, v pondělí 27. 7. při kontrole byl na podlaze 1 papírový kapesníček, jinak pořádek. Koš na zastávce byl a druhý je součástí označníku zastávky. Úklid jsem objednal na frekvenci 2x týdně. Čekárna byla před časem opravena, je součástí oplocení Tokozu, řešení obnovy musí být v širších souvislostech, tedy nikoli z financí určených na údržbu čekáren a v součinnosti s Tokozem.
Koš na stezce pod sousoším byl vyvezen v pátek 24. 7., v pondělí byl opravdu plný. Objednali jsme mimořádný vývoz a zvýšení frekvence vývozu. Děkujeme za Váš zájem.

Ing. Miloslav Dvořák, odbor komunálních služeb