Odpověď jednotlivá
27. 7. 2015
Předmět: Reakce k Bordelářům z firmy ODAS
Dotaz: Pane Dvořáku, Vaše odpověď dne 27.7. se Vám nepovedla. Že pořádkumilovní občané spílají pracovníkům, po jejichž svozu zůstanou okolo kontejnerů rozházené věci, snad nebudete zpochybňovat. Oni ti kritizující občané mimo kontejnery nic nedávají, jen chtějí mít město čisté a hezké. Určitě kritiku nepíší ti, co mimo kontejnery krabice dávají. Takže pořádkumilovní občané se do svých řad dívat nemusí. Od toho je tady město, které se o pořádek má starat. Neměl byste se za svoji odpověď občanům omluvit?
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Dobrý den paní Krátká, nemám proč se omlouvat, nikoho jsem nikým nenazval a pakliže to tak vyznělo, tak to nebylo takto myšleno. Pouze jsem se, jakož i kolegové v předchozích odpovědích, zastal pracovníků ODASu, kteří mají daný režim a nemohou každé svozové místo „vyleštit“, proto vysíláme a platíme následné svozy odpadu, který je uložen mimo svozové nádoby. Pořádkumilovné občany jsem snad nijak neurazil tím, že jsem poukázal na to, že příčina problému není na straně ODASu, ale na straně občanů neukládajících odpad do určených nádob. Město se o pořádek stará, ale něco to stojí a samozřejmě čím více muziky, tím více se zaplatí. Každý poznatek občanů je projednáván s ODASem, ti své lidi instruují a určitě si nezaslouží veřejně nazývat bordeláři.
Ing. Miloslav Dvořák, odbor komunálních služeb
Ing. Miloslav Dvořák, odbor komunálních služeb