Odpověď jednotlivá
27. 7. 2015
Předmět: doplnění reakce k Bordelářům z firmy ODAS
Dotaz: Vážený pane Dvořáku, paní Krátká to napsala přesně. Není logické vytýkat kritiku občanům, kteří chtějí mít pořádek a hezké město. Nebo těmto stěžovatelům vytýkat to, že nehlídají pořádek okolo kontejnerů, jestli tam náhodou někdo jiný nenese papundeklové krabice a strká je mezi kontejnery. Když ti pracovníci pro svoz nemají čas vrátit ty věci mezi kontejnery, tak by je měli položit na jednu hromadu a nestrčit do nich tak prudce, až se okolo rozletí. Pak fakt při větru lítají okolo. Není to tak?
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Dobrý den paní Kučerová, já nevytýkám občanům kritiku, jen se snažím objasnit situaci a sejmout z pracovníků ODASu veřejně prezentovanou nálepku „bordeláři“, nic víc, nic míň. Naopak vítáme každý relevantní poznatek, nejen z oblasti odpadového hospodářství, který pomůže odstranit nedostatky a nešvary kolem nás. Nikdo nechce, aby ti slušní „vartovali“, co kdo nese k popelnicím. Ale na druhou stranu uvítáme konkrétní informaci, že se někde něco stalo a my budeme mít něco v ruce, ať již na konkrétního občana nebo na pracovníka svozové firmy a zahájíme příslušné jednání. To co se tady občas v dotazovně objeví je jen veřejné plivnutí na ODAS bez konkrétního údaje pro případné řešení.
Ing. Miloslav Dvořák, odbor komunálních služeb
Ing. Miloslav Dvořák, odbor komunálních služeb