Odpověď jednotlivá
14. 9. 2015
Předmět: Městský rozhlas
Dotaz: Dobrý den, chápu, že i když se vysílání rozhlasu považuje za přežitek, tak se může ještě někdo najít, kdo si toto občas vyslechne. Přesto si myslím, že by se hlasitost té hlásné trouby mohla trochu snížit, protože nám to při vysílání řve do okna, až se okenní tabule chvěje a vystavené věci na poličkách poskakují. U starého rozhlasu to nevadilo, ten jsme neslyšeli, ten nový rozhlas slyšíme až moc. Měřily se při instalaci nového rozhlasu hlukové limity? Děkuji i za matky s miminky v kočárcích.
Odpověď (oddělení informatiky):
Dobrý den.
Od 1. září probíhá zkušební provoz nového rozhlasu a stále probíhá jeho nastavování. Vaši připomínku jsem předal kompetentním osobám. Vaše další připomínky, návrhy či postřehy k provozu nového rozhlasu nám můžete sdělovat v pracovní dny na telefonním čísle 566 688 111 nebo kdykoliv na e-mailové adrese mestskyrozhlas@zdarns.cz.
Pro rychlejší a snadnější zpracování vašich připomínek, uvádějte pokud možno identifikační číslo, které je uvedeno na každém konkrétním vysílači, popř. přesné umístění konkrétního sloupu s vysílačem (např. číslo popisné, u kterého se vysílač nachází), a dále důvod nahlášené závady.
Děkujeme za pochopení a případnou spolupráci.
Od 1. září probíhá zkušební provoz nového rozhlasu a stále probíhá jeho nastavování. Vaši připomínku jsem předal kompetentním osobám. Vaše další připomínky, návrhy či postřehy k provozu nového rozhlasu nám můžete sdělovat v pracovní dny na telefonním čísle 566 688 111 nebo kdykoliv na e-mailové adrese mestskyrozhlas@zdarns.cz.
Pro rychlejší a snadnější zpracování vašich připomínek, uvádějte pokud možno identifikační číslo, které je uvedeno na každém konkrétním vysílači, popř. přesné umístění konkrétního sloupu s vysílačem (např. číslo popisné, u kterého se vysílač nachází), a dále důvod nahlášené závady.
Děkujeme za pochopení a případnou spolupráci.