Odpověď jednotlivá
11. 4. 2016
Předmět: Slogan města
Dotaz: Dobrý den,
zaujala mě vaše anketa o slogan města. Nemůže toto město zadat nějakým odborníkům, nějaké kreativní/komunikační agentuře, která by vymyslela slogan za který by jsme se nemuseli stydět ? Jediný použitelný slogan je Srdce Vysočiny, který již ale má Nové Město na Moravě. Ty ostatní dva jsou bohužel strašné.
zaujala mě vaše anketa o slogan města. Nemůže toto město zadat nějakým odborníkům, nějaké kreativní/komunikační agentuře, která by vymyslela slogan za který by jsme se nemuseli stydět ? Jediný použitelný slogan je Srdce Vysočiny, který již ale má Nové Město na Moravě. Ty ostatní dva jsou bohužel strašné.
Odpověď (oddělení projektů a komunikace):
Dobrý den,
slogan města vzniká čistě v rovině strategického plánování. V současné době probíhá tvorba nového Strategického plánu města a jeho součástí by měl být právě zmiňovaný slogan. Dovolte mi, abych Vám nastínila průběh vzniku sloganů k anketě:
- Občané podávali návrhy na slogan v rámci dotazníkového šetření v roce 2015 ke Strategii rozvoje města.
- Občané navrhovali slogany na veřejném projednávání 9. 2. 2016.
- Odborníci v pracovních skupinách podávali své návrhy a na jednání 15. – 16. 3. 2016 vybrali „3 favority“.
- Řídící skupina ke strategii dne 29. 3. 2016 vybrala ze sloganů, které dostaly nejvíce hlasů, 3 varianty do ankety.
S pozdravem
Nikola Adlerová, oddělení projektů a komunikace
slogan města vzniká čistě v rovině strategického plánování. V současné době probíhá tvorba nového Strategického plánu města a jeho součástí by měl být právě zmiňovaný slogan. Dovolte mi, abych Vám nastínila průběh vzniku sloganů k anketě:
- Občané podávali návrhy na slogan v rámci dotazníkového šetření v roce 2015 ke Strategii rozvoje města.
- Občané navrhovali slogany na veřejném projednávání 9. 2. 2016.
- Odborníci v pracovních skupinách podávali své návrhy a na jednání 15. – 16. 3. 2016 vybrali „3 favority“.
- Řídící skupina ke strategii dne 29. 3. 2016 vybrala ze sloganů, které dostaly nejvíce hlasů, 3 varianty do ankety.
S pozdravem
Nikola Adlerová, oddělení projektů a komunikace