Odpověď jednotlivá

12. 9. 2016
Předmět: údržba veřejné zeleně
Dotaz: Dobrý den, proběhla kontrola či audit při zpoždění dodávky na údržbu veřejné zeleně??
Prosím o uvedení data, kdy byla vypovězena smlouva dřívějšímu dodavateli a přesnou dobu než se začlo s dodávkou služeb s novým dodavatelem.
Následně lhůty a diskuze uvedené na: http://www.zdarns.cz/online-sluzby/aktuality/zdarska-radnice-dokoncila-soutez-na-udrzbu-zelene
Děkuji za vyčíslení finanční újmy městu za dobu, než byl vybrán dodavatel nový.
Odpověď (oddělení finanční kontroly a interního auditu):
Dobrý den,

oddělení finanční kontroly a interního auditu neprovedlo interní audit k uvedenému tématu.
S pozdravem

Ing. Michaela Bořilová
oddělení FKIA

Sdělení odboru komunálních služeb:

Dobrý den,
výpověď smlouvy dřívějšímu dodavateli schválila rada města na svém zasedání 23.2.2015. Výpovědní lhůta začala běžet následujícího měsíce a byla 12 měsíční. V průběhu výpovědní lhůty byly vyhlášeny dvě nadlimitní veřejné zakázky na údržbu zeleně a proběhly v zákonem stanovených lhůtách. Na základě podepsaných smluv začaly firmy plnit předmět zakázky od 1.9. 2016. V době, kdy byly v běhu nadlimitní zakázky, byla údržba zeleně zajišťována firmami, které zvítězily v elektronických aukcích. Ostatní skutečnosti kolem této problematiky jsou uvedeny právě v odkazu, který uvádíte.

Ing. Jaroslav Kadlec
odbor komunálních služeb