Odpověď jednotlivá
15. 9. 2016
Předmět: Poděkování za proobčanský přístupu MÚ
Dotaz: Jako občan města, který i ve Žďáře dlouhodobě podniká, mám tu čest s MÚ být v častém kontaktu. Nemohl jsem si nevšimnout, že za poslední období nejenom referenti, ale i vedoucí odborů, opustili sledování svých zájmů a začali hájit zájmy města a vycházet občanům vstříc. Předpokládám, že tuto příjemnou změnu přinesl svěží vítr nového vedení. Konečně MÚ není úřad s výsměchem, ale s úsměvem. Děkuji!
Odpověď (tajemník):
Dobrý den,
děkujeme za uznání, rád ho budu tlumočit dále. Osobně si myslím, že nejdůležitější je vždy výsledek a stav, na důvody a příčiny, jak se říká "se historie neptá" a každý na to může mít svůj názor. Jsem rád pokud se zase více stáváme úřadem s úsměvem, protože je to příjemnější jak pro klienty tak i zaměstnance. Ještě jednou děkujeme and "Keep smiling".
děkujeme za uznání, rád ho budu tlumočit dále. Osobně si myslím, že nejdůležitější je vždy výsledek a stav, na důvody a příčiny, jak se říká "se historie neptá" a každý na to může mít svůj názor. Jsem rád pokud se zase více stáváme úřadem s úsměvem, protože je to příjemnější jak pro klienty tak i zaměstnance. Ještě jednou děkujeme and "Keep smiling".