Odpověď jednotlivá

22. 6. 2017
Předmět: Stížnost
Dotaz: Dobrý den, proč jste U MHD č.4 vypustili Libušín ? Máte ji nyní u MHD 5, kdy sice zastavuje na Libušíně, ale nejede k Peny a k Primě ? Proč tak hloupé změny ? Jsme na to zvyklí, nohy nám neslouží a potřebujeme dovést do těchto obchodů ? Vše děláte obráceně. Zavedené dobré spoje rušíte, nebo jezdí jinudy proč ? U MHD č.5 to jede sice z Libušína, ale jede to přes Dagmarky na nádraží,místo k Peny a k Primě proč ?Vraťte to jak to bylo, jak to jezdilo kolem Peny a Primy a dál na nádraží.
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Dobrý den, vše má své plusy a mínusy. Linku č. 5 jsme nasměrovali přes Dagmarky pro lepší a pravidelnou dostupnost hlavní pošty + po pěší zóně náměstí. Lze vystoupit na Dagmarách a do Penny dojít, nebo lze jet linkou č. 8 z Libušínské na Nákupní park a využít tamního Penny, nebo jet osmičkou na nádraží a přestoupit. Kombinace spojení lze vyhledat na webu: portal.idos.cz


Ing. Miloslav Dvořák
odbor komunálních služeb