Odpověď jednotlivá

11. 7. 2017
Předmět: MHD
Dotaz: Nové MHD mnoha lidem pomohlo, ale jsou tady ještě maličkosti na vylepšení. Určitě by mělo jezdit více autobusů ke hřbitovu pod Zelenou Horou, více přes Klafar a další. A jedna věc se mohla podařit s velkým efektem, tedy hodně muziky za málo peněz. Naprosto jste podcenili propagaci změn, nechali jste lidi, ať se změnami sami prokoušou. Pak se nesmíte divit, že se spousta lidí ptá na věci, které při dobré propagaci byly jasné. Co bylo důvodem té katastrofální propagace nové MHD? Děkuji za odpověď.
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Dobrý den
Informace o připravovaných změnách MHD byly kromě jiného komunikované na setkáních s občany, na setkání se seniory v Klubu důchodců, od března opakovaně ve článcích ve Zpravodaji, články v dalších tiskovinách, televizní debata i s dopravcem, informace na facebookových stránkách města, rozeslání informací školám a okolním obcím a příspěvkovým organizacím, spolkům....
Před spuštěním reálného provozu a vyzkoušením změněného linkového provozu není pochopitelně možné zprostředkovat občanům všechny potřebné informace a zodpovědět všechny dotazy. Mnoho otázek vyplyne právě až z praxe, tedy z užívání MHD. Pro tyto účely je zřízená e-mailová adresa mhd@zdarns.cz a pracovníci odboru komunálních služeb i pracovníci informační kanceláře dopravce, firmy ZDAR, jsou připraveni tyto dotazy zodpovídat. Vítáme relevantní připomínky občanů a jsme připraveni je zohlednit do finálních úprav provozu MHD.
Ohledně konkrétních otázek propagace se prosím obraťte přímo na marketingovou referentku Mgr. Hanu Vykoukalovou – hana.vykoukalova@zdarns.cz, tel. 770 125 568.
Děkuji
Mgr. Hana Vykoukalová
marketingový referent
a
Ing. Dana Wurzelová
vedoucí odboru komunálních služeb