Odpověď jednotlivá

19. 7. 2017
Předmět: Tráva
Dotaz: Paní Wurzelová, vaše odpovědi jsou neadekvatní k dotazům, čímž myslím odpovědi psané přes kopírák, jsou směšné typu kroky které město činí jsou popsány kdesi, na dotaz má být odpověd nebo vám to činí problém???každý dotaz je zaměřený na něco jiného a konkrétní odpověd nato neni, to vám moc děkujem...ještě že platy Vám jdou z občanů... takže pohoda klídek tabáček neboť to už se jinak ani brát nejde s vašim přístupem ohledně sečení jak to necháváte dojít do extrémů a kroky k nápravě v nedohlednu
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Dobrý den,
kroky prováděné odborem komunálních služeb v rámci nekvalitní a pomalé seče trávy probíhají v rámci platné smlouvy o dílo, která byla uzavřena v minulém roce. Jinou možnost nemáme. Rozhodnutí o případném odstoupení od smlouvy nebo výpovědi smlouvy je v kompetenci rady města.
Odbor komunálních služeb např. kontroluje prováděné práce, dává pokyn k úhradě skutečně provedených prací, dává pokyn k vyúčtování sankcí (pokud zhotovitel v následných termínech neodstraní zjištěné vady). V této chvíli jsou vyúčtovány sankce v hodnotě 30 tis. Kč.
Řešení stávajícího stavu v sečení trávy pro nás např. znamená vynaložení velkého úsilí a mnoho času stráveného např. právě při opakovaných kontrolách nekvalitně nebo pozdě provedených prací. Doposud se touto cestou nedaří posunout výkony zhotovitele tam, aby nebylo nutné sankcionovat a práce probíhaly řádně a v termínech dle potřeb města.
S pozdravem
Ing. Dana Wurzelová
vedoucí odboru komunálních služeb