Odpověď jednotlivá
30. 8. 2017
Předmět: MHD 8 prý nepojede na zastávky Neumannova a Okružní horní
Dotaz: Doufám, že to je jen poplašná zpráva, jinak nevím. Říká se, že od ledna chcete zrušit na lince 8 zastávky Neumannova a Okružní horní. To si snad děláte legraci. Běžte se podívat, kolik tam nastupuje a vystupuje lidí. Třeba na Neumannově ulici si řidiči stěžují, že musí dlouho stát za autobusem, než všichni nastoupí a vystoupí. Na ostatní zastávky je to daleko, nejde jen o nějaké desítky metrů. Takže doufám, že takovýto nesmysl nikoho nenapadne. Či chcete jenom znechutit lidi, aby MHD nejezdili?
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Dobrý den,
nové vedení MHD mělo své zadání a dostupné informace, nikdy se vše nepodaří ke spokojenosti všech, proto se nyní ve zkušebním provozu snažíme o vylepšení dle získaných relevantních připomínek. Vámi zmiňovaný záměr, je jen jednou z variant. V této variantě uvažujeme o možnosti spojení z celého ZR 3 na náměstí a zavedení obsluhy ZR 7 z hlediska cesty na a od vlaků. Ze stávající kostry tras je pro tento záměr nejpříhodnější linka č. 8, která má však svůj daný oběh, takže nejde vykrýt všechny zastávky. Chtěl bych do této trasy zařadit obsluhu Brodské, místo Okružní horní, kde je v docházkové vzdálenosti zastávka Libická či Okružní, rozc. Hamry, samozřejmě při cestě přes náměstí by se musela „obětovat“ i Neumannova. Tato zastávka by nadále byla obsluhována dvěmi okružnímu pravidelnými linkami (4 a 5), takže by lokalita neměla trpět nedostatkem obsluhy, jen by se cestující na vlaky trochu více svezli. Ale znovu opakuji, je to jen jedna z možných úvah, vše se bude teprve projednávat a třeba vše bude nakonec jinak.
Ing. Miloslav Dvořák
odbor komunálních služeb
nové vedení MHD mělo své zadání a dostupné informace, nikdy se vše nepodaří ke spokojenosti všech, proto se nyní ve zkušebním provozu snažíme o vylepšení dle získaných relevantních připomínek. Vámi zmiňovaný záměr, je jen jednou z variant. V této variantě uvažujeme o možnosti spojení z celého ZR 3 na náměstí a zavedení obsluhy ZR 7 z hlediska cesty na a od vlaků. Ze stávající kostry tras je pro tento záměr nejpříhodnější linka č. 8, která má však svůj daný oběh, takže nejde vykrýt všechny zastávky. Chtěl bych do této trasy zařadit obsluhu Brodské, místo Okružní horní, kde je v docházkové vzdálenosti zastávka Libická či Okružní, rozc. Hamry, samozřejmě při cestě přes náměstí by se musela „obětovat“ i Neumannova. Tato zastávka by nadále byla obsluhována dvěmi okružnímu pravidelnými linkami (4 a 5), takže by lokalita neměla trpět nedostatkem obsluhy, jen by se cestující na vlaky trochu více svezli. Ale znovu opakuji, je to jen jedna z možných úvah, vše se bude teprve projednávat a třeba vše bude nakonec jinak.
Ing. Miloslav Dvořák
odbor komunálních služeb