Odpověď jednotlivá
22. 2. 2012
Předmět: odpověď na dotaz ze dne 17.2.
Dotaz: Dobrý den , reaguji na Vaši odpověď na úpravu parkování na ulici Bratří Čapků.Neudělejte stejnou chybu s podélným parkováním na této ulici jako v sousední Vančurově ulici.
Tam stačila malá úprava svahu a udělat šikmé stání.Vešlo by se tam alespoň o polovinu více aut a daleko snadněji by se tam parkovalo.Zejména v zimě.A mimochodem , neměla se tato ůprava podle slibů provádět již letos? Totéž platí pro most na Klafar.Děkuji za odpověď.
Tam stačila malá úprava svahu a udělat šikmé stání.Vešlo by se tam alespoň o polovinu více aut a daleko snadněji by se tam parkovalo.Zejména v zimě.A mimochodem , neměla se tato ůprava podle slibů provádět již letos? Totéž platí pro most na Klafar.Děkuji za odpověď.
Odpověď (odbor dopravy):
Odpověď z odboru komunálních služeb, který má tuto oblast v kompetenci:
Nemohlo být provedeno kolmé státní na Vančurově ulici vzhledem k tomu, že v těchto místech jsou uložena vedení inženýrských sítí. Taková stavba by si vyžádala jejich přeložku, příslušné projekty staveb, stavební povolení a v neposlední řadě další finanční náklady, což by stavbu mohlo nejen oddálit, ale možná by nedošlo ani k její realizaci.
Stavbu na ulici Bratří Čapků zajišťuje odbor rozvoje a ÚP a i zde podle informací pracovníků odboru bylo vybráno podélné parkování kvůli stávajícím inženýrským sítím a také vzhledem k požadavku obyvatel, na co nejmenší zásah do veřejné zeleně.
Realizace staveb probíhá podle stupně jejich přípravy a především na základě schválení rozpočtu města v zastupitelstvu města.
Nemohlo být provedeno kolmé státní na Vančurově ulici vzhledem k tomu, že v těchto místech jsou uložena vedení inženýrských sítí. Taková stavba by si vyžádala jejich přeložku, příslušné projekty staveb, stavební povolení a v neposlední řadě další finanční náklady, což by stavbu mohlo nejen oddálit, ale možná by nedošlo ani k její realizaci.
Stavbu na ulici Bratří Čapků zajišťuje odbor rozvoje a ÚP a i zde podle informací pracovníků odboru bylo vybráno podélné parkování kvůli stávajícím inženýrským sítím a také vzhledem k požadavku obyvatel, na co nejmenší zásah do veřejné zeleně.
Realizace staveb probíhá podle stupně jejich přípravy a především na základě schválení rozpočtu města v zastupitelstvu města.