Odpověď jednotlivá

30. 10. 2017
Předmět: Linka č.3-měli jste zavést rozlišení
Dotaz: Vaše odpověď:
Odpověď: (19. 9. 2017 - odbor komunálních služeb):
Rozlišení jsme zavedli, bohužel v autobusech nejsou stejné zobrazovací panely a u některých došlo k technickým problémům. Do doby, než se toto vyřeší, přistoupí dopravce k identifikaci spoje textovým označením .

Dotaz je, proč nedošlo doposud k identifikaci spoje? Nemám zájem na tom, aby toto bylo posláno skupině, která se tím zabývá, ale aby se to urychleně vyřešilo, jak jste ostatně už 2x písemně slíbili.
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Dobrý den, děkuji za upozornění. Dopravci jsme tento poznatek předali a bylo přislíbeno, že sjednají nápravu. Textové označení za čelní sklo řidiči mají, jen by ho měli používat.
Ing. Miloslav Dvořák
odbor komunálních služeb