Odpověď jednotlivá

13. 11. 2017
Předmět: Od bývalé spokojené uživatelky MHD
Dotaz: Paní Wurzelová, jak čtu Vaše odpovědi na kritiku občanů k MHD, tak odpovídáte, že nelze vyhovět připomínkám všech občanů. To chápu. Ale třeba spousta lidí připomínky neměla, protože byla s dnešním řešením MHD spokojena. A město teď tímto vyrábí z lidí spokojených lidi nespokojené. To jste si to nezjišťovali, kdo je s čím spokojený, abyste to těmto lidem nepokazili? Asi ne, když jste to pokazili. Jsme jen běžní občané, platíme daně, nemáme takovou moc jako pan Herold, neporučíme větru a dešti.
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Dobrý den,
pracovní skupina si je vědoma toho, že spokojení občané se většinou neozvou, protože k tomu nemají důvod. I proto řešila připomínky a náměty v jednotlivých okruzích, ne podle toho kdo je podal, ale podle toho, jakého problému se týkají. Jednotlivá řešení pak byla posuzována i v té souvislosti, aby nezpůsobila zásadní problém na jiných linkách a spojích. Náměty a připomínky, které podal pan zastupitel Herold byly řešeny úplně stejným způsobem.
S pozdravem
Ing. Dana Wurzelová
vedoucí odboru komunálních služeb