Odpověď jednotlivá
12. 12. 2017
Předmět: budoucí jízdní řád městské autobusové linky 6
Dotaz: Proč jste při změnách jízdního řádu linky 6 neuvažovali podle potřeb lidí? Dnes když jedu linkou 6 na hrob na hřbitov pod Zelenou Horou, tak mezi autobusy číslo 1 a 4 je 55 minut. Je to hodně, ale je to v toleranci. Stačilo by méně, stíhalo by se to. Po novému ale bude ještě o dalších skoro 20 minut více. Co tam těch 20 minut navíc budeme dělat? U jiných možností je mezi příjezdy a odjezdy 13 nebo 23 minut, ale to se nestíhá dojít na hrob a zpět. Kdo to prosím vymyslel, vždyť je to nepoužitelný?
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Vážená paní,
rozšířením linky č. 6 se původně řešilo v první řadě spojení pošta – ZR 3 – náměstí – Vodojem a opačný směr. Dále bylo požadováno rozšíření spojení na Zelenou horu, přidávané spoje byly tedy prodlouženy až na hřbitov, čímž se i rozšířily možnosti spojení Vodojem – ZR 2 a ZR 5. To ale bylo možné jen v navrhovaných časech, jinak by nám nevyšel oběh vozidel a nebylo by toto rozšíření na hřbitov realizováno. Proto tento kompromis, navíc se těžko odhaduje, jak kdo stíhá návštěvu hřbitova. Předpoklad byl, že se dojede jedním spojem a zpět se pojede až tím dalším.
Ing. Miloslav Dvořák
odbor komunálních služeb
rozšířením linky č. 6 se původně řešilo v první řadě spojení pošta – ZR 3 – náměstí – Vodojem a opačný směr. Dále bylo požadováno rozšíření spojení na Zelenou horu, přidávané spoje byly tedy prodlouženy až na hřbitov, čímž se i rozšířily možnosti spojení Vodojem – ZR 2 a ZR 5. To ale bylo možné jen v navrhovaných časech, jinak by nám nevyšel oběh vozidel a nebylo by toto rozšíření na hřbitov realizováno. Proto tento kompromis, navíc se těžko odhaduje, jak kdo stíhá návštěvu hřbitova. Předpoklad byl, že se dojede jedním spojem a zpět se pojede až tím dalším.
Ing. Miloslav Dvořák
odbor komunálních služeb