Odpověď jednotlivá
16. 3. 2012
Předmět: Dotaz
Dotaz: Dobrý den, denně chodím kolem Kulturního domu v ZR, jak je možné že tam zepředu parkují auta, jsou tam hluboké vyjeté koleje v trávníku, okolí je doslova hnusné, vyšlapané cesty v trávníku, proč tam ty auta pustíte, vždyt kousek mají velké prostorné parkoviště, aby neničili okolí KD, chceme to mít jako občané hezké i kolem KD, kdy se to spraví a nebudete tam pouštět ty auta, děkuji za odpověď.
Odpověď (odbor dopravy):
Omlouvám se za delší lhůtu odpovědi na váš dotaz. Zde je odpověď ředitelky Ing. Lorencové (současně jsem váš podnět předal i Městské policii):
"Malé parkoviště před DK slouží pro dlouhodobé podnájemce a pro zaměstnance DK. Je to standard u všech domů, které si vydělávají na svoji činnost podnájmy. Každá nový zájemce o podnájem má ve svém základním požadavku parkování u budovy co nejblíže vchodu do budovy, což je v tomto případě služební vchod. Navíc již eviduji požadavky dlouhodobých podnájemců o označení parkovacího místa přímo pro jejich firmu. Parkoviště mezi DK a Jehlou je obecní. Parkují na něm obyvatelé ulice Libušín a je prakticky nepřetržitě obsazené. Jeho kapacita je zcela nedostačující. A pokud se navíc sejdou podnájmy budovy DK a podnájmy hotelu Jehla, nedojdeme ke spokojenému řešení vůbec. Musím ale souhlasit se skutečností, že před vchodem do DK jsou nepěkně vyjeté koleje. Proto máme již s odborem komunálních služeb dohodnutou opravu prostoru a čekalo se pouze na jarní měsíce, abychom k opravě mohli přistoupit. Vyšlapané cesty přes trávník jsou však zcela v kompetenci občanů našeho města a domnívám se, že to není schopen ovlivnit žádný odbor. Možná by se měly chodníky stavět tam, kde lidé opravdu chodí.S pozdravem Marcela Lorencová, ředitel Kultura Žďár, příspěvková organizace"
"Malé parkoviště před DK slouží pro dlouhodobé podnájemce a pro zaměstnance DK. Je to standard u všech domů, které si vydělávají na svoji činnost podnájmy. Každá nový zájemce o podnájem má ve svém základním požadavku parkování u budovy co nejblíže vchodu do budovy, což je v tomto případě služební vchod. Navíc již eviduji požadavky dlouhodobých podnájemců o označení parkovacího místa přímo pro jejich firmu. Parkoviště mezi DK a Jehlou je obecní. Parkují na něm obyvatelé ulice Libušín a je prakticky nepřetržitě obsazené. Jeho kapacita je zcela nedostačující. A pokud se navíc sejdou podnájmy budovy DK a podnájmy hotelu Jehla, nedojdeme ke spokojenému řešení vůbec. Musím ale souhlasit se skutečností, že před vchodem do DK jsou nepěkně vyjeté koleje. Proto máme již s odborem komunálních služeb dohodnutou opravu prostoru a čekalo se pouze na jarní měsíce, abychom k opravě mohli přistoupit. Vyšlapané cesty přes trávník jsou však zcela v kompetenci občanů našeho města a domnívám se, že to není schopen ovlivnit žádný odbor. Možná by se měly chodníky stavět tam, kde lidé opravdu chodí.S pozdravem Marcela Lorencová, ředitel Kultura Žďár, příspěvková organizace"