Odpověď jednotlivá

13. 8. 2018
Předmět: Vedení města
Dotaz: Dobrý den. Co udělali pan Klement a Navrátil proto, aby byla vybrána ta správná firma na sečení trávy? Proč výběr firmy řeší vedoucí komunálního odboru (tu si nikdo z nás nevolil)? Proč je prezentace vedení města hezká, ale na chodnících písek? A problémy s dopravou. Prosím dělejte také něco pro normální lidi.
Odpověď (kancelář tajemnice):
Vážený pane,
na výběru, jak uvádíte „té správné firmy na sečení“, se starosta a místostarosta města kromě jiného podílejí připomínkami při přípravě podkladů pro výběrové řízení v rámci interních porad s odborem komunálních služeb – správcem zeleně a dalšími dotčenými úředníky. Jsou členy rady města, která schvaluje zahájení příslušného zadávacího řízení včetně všech zadávacích podmínek a podkladů. Vedoucí odboru komunálních služeb z pozice správce zeleně města připravuje podklady pro zadávací řízení na údržbu zeleně, které konzultuje se zástupci dotčených odborů městského úřadu a s vedením města a v případě aktuálního nadlimitního zadávacího řízení na údržbu zeleně - sečení trávy i s externím administrátorem – společností NAR marketing s.r.o., Ostrava. Takto zkompletované podklady pak předkládá radě města k projednání a případnému schválení zahájení příslušného zadávacího řízení. Podané nabídky hodnotí a posuzuje komise jmenovaná radou města, která doporučuje radě města uzavřít smlouvu s nejvýhodnějším/i dodavatelem/li dle zadávacích podmínek. Rada města rozhoduje o konečném zadání, tj. uzavření smluv s vítězným/i dodavatelem/li této zakázky.
Pro další řešení písku na chodnících a problémy s dopravou prosím sdělit konkrétní případ, kde a o co se jedná.
S pozdravem
Ing. Dana Wurzelová
vedoucí odboru komunálních služeb