Odpověď jednotlivá

25. 8. 2018
Předmět: informační katastrofa v městské hromadné dopravě
Dotaz: Tak vám "děkuji" za úroveň informací v MHD. V sobotu po poledni linka 2 nejezdila na Pilskou nádrž a vy jste se neobtěžovali o tom informovat! Na mé odjezdové zastávce nic, v autobuse nic, řidič nic neříkal. Doma pak jsem se podíval pro kontrolu na internet a tam taky nic. Proč máte sekci MHD na internetu města, když tam nic nenapíšete? Proč na internetu MHD na www.mhdzdar.cz taky nic není? A v hlášení místního rozhlasu taky nic! Jen na soukromém internetu o MHD na www.mhd-zr.xf.cz zpráva byla.
Odpověď (odbor majetku a komunálních služeb):
Vážený pane, změny v MHD v souvislosti s akcí na Pilské nádrži 25. 8. 2018 byly připraveny, dopravce obdržel potřebné podklady, informace byly vylepeny jako každý rok na předmětných zastávkách. Neuvádíte, která byla „Vaše“ odjezdová zastávka, jednalo se však o dvě zastávky, o docházkových vzdálenostech k náhradní zastávce před Tokozem je zbytečné hovořit a bylo to na několik hodin, takže nebyla zcela nezbytná nutnost tuto událost šíroce zveřejňovat. Nicméně pravdou je to, že jsem v časové tísni nezadal zveřejnění na webu města a vyhlášení v městském rozhlase, za což se všem dotčeným omlouvám.
S pozdravem
Ing. Miloslav Dvořák
odbor komunálních služeb