Odpověď jednotlivá

4. 2. 2019
Předmět: Proč nejsou používány datové schránky ?
Dotaz: Proč nejsou používány datové schránky a místo toho jsou doporučeně posílané materiály o desítkách stran?
Jakožto bytové družstvo, vlastnící jeden z činžáků na Stalingradě, obdrželi jsme v minulých dnech doporučenou zásilku od MÚ Žďár, stavební odbor.
Obálka naditá asi 20ti listy - oznámení o územním rozhodnutí, rekonstrukce rozvodů NN v naší části města.
Co máme s tou hromadou papírů dělat? Proč se utrácí za tisk, doručování ... místo zaslání PDF do datové schránky ?
Odpověď (kancelář tajemnice):
Vážený pane,
způsob doručení písemností závisí na existenci datové schránky účastníka řízení. Před vypravením písemnosti ověřovací systém vyhodnotil, že pouze jedno bytové družstvo má zřízenou datovou schránku. V případě společenství vlastníků a druhého bytového družstva nebyla existence datových schránek potvrzena, a proto byla písemnost doručena prostřednictvím poštovních služeb. Na základě Vašeho dotazu byla provedena kontrola existence datových schránek u obesílaných osob. Výsledkem bylo potvrzení existence datové schránky u druhého bytového družstva (předmětem dotazu). Tudíž i v tomto případě měla být písemnost doručena do datové schránky. Děkujeme za upozornění a současně se omlouváme za chybné doručení.

S pozdravem
Ing. Libuše Pitková
vedoucí stavebního úřadu