Odpověď jednotlivá
13. 6. 2019
Předmět: informace a propagace MHD - zopakování dotazu bez odpovědi z 4. června
Dotaz: Dobrý den, snad posílám svůj námět na správný odbor. Když jsem se díval na webu do červnového Zpravodaje, tak tam chybí informace o jízdách historického autobusu, která je jen na webu. Jízda bude atraktivní pro starší obyvatele, ale ne všichni mají internet. Příští rok by podle mne toto mělo být i ve Zpravodaji. A u propagace MHD jsou nešťastné nástěnky MHD před nádražní halou, kde jsou informace dobré, ale papíry jsou popadané, vybledlé, navlhlé apod. Co s tím, aby to odpovídalo 21. století?
Odpověď (oddělení projektů):
Vážený pane Kučero,
omlouvám se, že jsem s odpovědí prvního dotazu tak dlouho vyčkával. Odpověď naleznete u něj. Pokud budete mít bližší dotazy či náměty neváhejte ve věci Žďárského zpravodaje kontaktovat našeho tiskového mluvčího Jakuba Axmana, jakub.axman@zdarns.cz, 566 688 331.
Ve věci nástěnek před nádražní halou buď ZDAR a.s., nebo p. Dvořáka z Odboru komunálních služeb, miloslav.dvorak@zdarns.cz, 566 688 181.
S přáním pěkného dne
Jan Prokop
vedoucí Oddělení projektů a marketingu
omlouvám se, že jsem s odpovědí prvního dotazu tak dlouho vyčkával. Odpověď naleznete u něj. Pokud budete mít bližší dotazy či náměty neváhejte ve věci Žďárského zpravodaje kontaktovat našeho tiskového mluvčího Jakuba Axmana, jakub.axman@zdarns.cz, 566 688 331.
Ve věci nástěnek před nádražní halou buď ZDAR a.s., nebo p. Dvořáka z Odboru komunálních služeb, miloslav.dvorak@zdarns.cz, 566 688 181.
S přáním pěkného dne
Jan Prokop
vedoucí Oddělení projektů a marketingu