Odpověď jednotlivá

6. 11. 2019
Předmět: Otvírací doba MěÚ
Dotaz: Dobrý den,
v posledním Žďárském zpravodaji jsem se dočetl o změně otevírací době. Tomu se opravdu říká vyjít vstříc občanům. Vždy jsem si vážil našeho úřadu, že byly jeho služby dostupné v plném rozsahu již od sedmi hodin. Dojíždím sem za prací a kdykoliv jsem potřeboval cokoliv vyřídit, tak jsem přijel na sedmou a v osm jsem byl v práci. Nyní si budu muset domlouvat volno, což u zaměstnavatele v soukromém sektoru není vůbec jednoduché. K dokonalosti už chybí jen to, abyste zavřeli i na silvestr
Odpověď (kancelář tajemnice):
Dobrý den p. Bradáči,
k úpravě provozní doby došlo především v souvislosti ze zrušením místní příslušnosti na odboru dopravy (i když již platí nějakou dobu). Pracovníci totiž nejenom vyřizují záležitosti na přepážkách, ale všechny žádosti také musí zpracovávat, a to po ukončení provozní doby bez přítomnosti klientů. Stále lze dnes, i po novém roce, možnost využít objednávkový systém, popřípadě telefonickou domluvu s pracovníky městského úřadu i mimo uvedenou provozní dobu. Je třeba také říci, že i přes "zkrácení" provozní doby o půl hodiny, jsme pro klienty k dispozici celý týden ve stanovených provozních hodinách, čemuž tak na jiných úřadech není. Myslím si, že tato změna neomezí klienty a občany města a služby jim budou poskytovány nadále ve vysoké kvalitě jako doposud.
JUDr. Martina Hostomská
tajemnice městského úřadu