Odpověď jednotlivá
16. 3. 2020
Předmět: Dotaz
Dotaz: Dobrý den,
obracím se na vás s prosbou - dotazem ohledně využití moderních metod řízení kvality ve veřejné správě (CAF, benchmarking, MA21, ISO 9001 aj.) na vašem úřadu. Píši bakalářkou práci na téma Komunikace mezi občany a veřejnou správou a potřebovala bych zjistit, jaký dopad na komunikaci s občany mají právě tyto jednotlivé metody (zda jste spatřili nějaký dopad těchto metod na zlepšení komunikace s občany).
Případně prosím o informaci, na koho bych se s tímto dotazem mohla obrátit.
Děkuji
obracím se na vás s prosbou - dotazem ohledně využití moderních metod řízení kvality ve veřejné správě (CAF, benchmarking, MA21, ISO 9001 aj.) na vašem úřadu. Píši bakalářkou práci na téma Komunikace mezi občany a veřejnou správou a potřebovala bych zjistit, jaký dopad na komunikaci s občany mají právě tyto jednotlivé metody (zda jste spatřili nějaký dopad těchto metod na zlepšení komunikace s občany).
Případně prosím o informaci, na koho bych se s tímto dotazem mohla obrátit.
Děkuji
Odpověď (kancelář tajemnice):
Dobrý den, paní Modráčková,
ve věci ohledně Vašeho dotazu k využití metody kvality řízení ve veřejné správě dle modelu CAF se obraťte na Ing. Jiřího Matouška (jiri.matousek@zdarns.cz, tel. 566 688 120), který má tuto oblast na městském úřadě na starosti.
S pozdravem
JUDr. Martina Hostomská, tajemnice městského úřadu
ve věci ohledně Vašeho dotazu k využití metody kvality řízení ve veřejné správě dle modelu CAF se obraťte na Ing. Jiřího Matouška (jiri.matousek@zdarns.cz, tel. 566 688 120), který má tuto oblast na městském úřadě na starosti.
S pozdravem
JUDr. Martina Hostomská, tajemnice městského úřadu