Odpověď jednotlivá

22. 4. 2020
Předmět: objednávání
Dotaz: Dobrý den paní tajemnice,
pokud je pravda co píšete, že Cílem tohoto opatření je eliminovat větší koncentraci lidí v čekacích místnostech úřadu, tak proč nevyužíváte objednávkový systém, který dobře fungoval a zajišťuje, že se nebudou kumulovat klienti na chodbách? Děkuji za odpověď.
Odpověď (kancelář tajemnice):
Dobrý den p. Jando,
je třeba si uvědomit, že pořád jedeme v nouzovém stavu. V současné době jsou přes objednávkový systém vyřizováni klienti, kteří se objednali ještě před nouzovým stavem, takže není pravdou, že by tento systém byl eliminován zcela. To, že se někdo nedostaví, i když je objednán, už nelze nijak ovlivnit. S nouzovým stavem došlo k "vypnutí" objednávkového systému také proto, že se neustále mění opatření, která je nutná dodržovat a není možné okamžitě reagovat na změny i v rámci tohoto systému a klienty o tom informovat. Jak se zdá, nouzový stav nebude pravděpodobně již prodlužován a budeme moci zase pracovat v lepších podmínkách.
Děkuji za pochopení.
JUDr. Martina Hostomská
tajemnice městského úřadu