Odpověď jednotlivá

22. 4. 2020
Předmět: objednávání
Dotaz: Dobrý den,
co brání objednávání klientů mimo pondělí a středu? Myslíte, že 2 dny stačí? Děkuji za odpověď.
Odpověď (odbor dopravy):
Vážený pane Jando,
objednávkový systém je mimo provoz zejména proto, že situace spojená s opatřeními se může kdykoli změnit a v případě objednávek je nemožné tyto následně zrušit či objednané klienty informovat.
Dva plnohodnotné úřední dny jsme zvolili z těchto důvodů:
- po každém dni, kdy úřad navštěvuje veřejnost, provádíme důslednou dezinfekci všech prostor. Tedy úterý a čtvrtek slouží k tomu, abychom ochránili zdraví nejen zaměstnanců, ale i veřejnosti.
- kvůli ochraně zdraví zaměstnanců a případnému zabezpečení alespoň minimálního provozu v případě nákazy sloužíme na dvě směny, abychom se vzájemně nepotkávali. Tyto "směny" zabezpečují stoprocentní obsluhu všech příchozích klientů v úřední dny a zároveň v neúřední dny vyřizují záležitosti došlé poštou a případná podání převzatá od klientů.
Věřte, že nám tato omezení nedělají radost a společně s vámi budeme rádi, až se všechno vrátí do normálních kolejí.

Ing. Jaroslav Miklík
vedoucí Odboru dopravy