Odpověď jednotlivá

2. 10. 2020
Předmět: Jak město postupuje v řešení tipů, které byly vloženy do aplikace Lepší místo?
Dotaz: Dobrý den,
na stránce https://www.zdarns.cz/online-sluzby/lepsi-misto uvádíte: "Stávající nevyřešené tipy budou odpovídající pracovníci Městského úřadu Žďár nad Sázavou i nadále zpracovávat do jejich finálního řešení." Protože data z aplikace již nejsou veřejně dostupná, tak mne zajímá, jak postupujete v řešení jednotlivých tipů, které do ní občané vložili. Jaké je v současné době skóre vyřešených, neřešitelných a kolik zbývá k řešení? Kolik tipů z této aplikace bude použito pro generel dopravy?
Odpověď (kancelář tajemnice):
Dobrý den p. Novotná,
tipy, které občané zadali do aplikace Lepší místo, jsou zaevidovány a dle možností a priorit byly řešeny (stejně jako i jiné podněty od občanů ZR). Samostatně se již neevidují. Provozovatel Lepšího místa oznámil úřadu ukončení této aplikace a nabídl přechod k nové aplikaci Mobilní rozhlas. Ovšem nové cenové podmínky byly pro úřad nepřijatelné a tak se vedení města rozhodlo aplikaci Lepší místo ukončit.
Připomínky občanů ke Generelu dopravy jsou sbírány pomocí Názorové mapy, dotazníku ve Žďárském zpravodaji (od 5. 10.) a účastí na kulatých stolech. Vše je přehledně na webu Města viz https://www.zdarns.cz/mesto-zdar/generel-dopravy.
Podněty z Názorové mapy, dotazníků i kulatých stolů ke Generelu dopravy jsou vítány a budou zohledněny.
Ing. Michal Bačovský, oddělení dotací a DP odboru SRI